Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:24:01 GMT

برتری شیرین رعد قم در هفته ششم لیگ بدمینتون

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۴۲۳

برتری شیرین رعد قم در هفته ششم لیگ بدمینتون

دبیر هیات بدمینتون قم شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه جاری در تالار فرهمند موحد قم با پیروزی برابر چادرملو اردکان، چهارمین پیروزی فصل را کسب کرد.

وی بیان کرد: در این رقابت در انفرادی اول محمد پایروند ۲ بر صفر برابر فرزین خانجانی از چادر ملو به برتری رسید و در انفرادی دوم رضا جانقربان ۲ بر یک مغلوب مهدی انصاری نماینده تیم اردکان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرهیات بدمینتون قم ادامه داد: در دوبل اول محمد پایروند و مهران شهبازی از رعد قم ۲ بر صفر برابر عباسعلی بهجتی و عرفان محیطی از چادرملو پیروز شدند و در دوبل دوم نیز صدرا صادقی و مسعود پیروزی از رعد قم ۲ بر صفر بازی را به  فرزین خانجانی و سروش اسکندری از چادر ملو واگذار کردند.

وی اظهار داشت: در بازی حساس و سرنوشت سازی انفرادی دوم مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر سرورش اسکندری از چادرملو را زمین گیر کرد تا این رقابت حساس به سود نماینده باانگیزه قم به پایان برسد.

برچسب‌ها قم بدمینتون باشگاه رعد پدافند اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم بدمینتون باشگاه رعد پدافند قم بدمینتون باشگاه رعد پدافند اداره کل ورزش و جوانان استان قم ۲ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد