Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: تاکنون با چنین شرایطی آشنایی نداشتم، اما برگزاری چنین رویداد هنرمندانه ای توسط سازمان فضای مجازی بسیج که اقدام های شایسته ای را در حوزه تولید محتوا و رسانه در سیستان و بلوچستان انجام داده، شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا- ادهم کرد افزود: حضور تیم های جوان، خلاق و متخصص در راستای تولید محتوا از سراسر استان کار هنرمندانه و قابل تقدیری است که همه دستگاه های اجرایی می توانند از این ظرفیت بهره مند شوند، ورزش و جوانان نیز که در ستاد ساماندهی جوانان ردیف اعتباری خوبی گرفته است، می تواند از این جوانان در صورت تشکیل سمن حمایت کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: همان گونه که سیستان و بلوچستان به واسطه وحدت و همدلی مردمانش در بسیاری از عرصه ها از جمله امنیت، ورزش و نیروی جوان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، جبران عقب افتادگی های تاریخی در این استان با همدلی و همفکری سیستانی و بلوچ محقق می شود.

وی تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهیم که نخبگان سیستان و بلوچستان حمایت شوند تا شاهد توسعه این استان در بخش های مختلف باشیم، چنین موفقیت هایی به راحتی به دست نیامده، بلکه نظام برای آن هزینه کرده است.

کرد با اشاره به تاریخ سازی دانیال شه بخش در مسابقات جهانی بوکس صربستان گفت: برای بنده، جامعه ورزش سیستان و بلوچستان و سایر هم استانی ها مایه افتخار است که اولین مدال جهانی بوکس ایران توسط ورزشکاری از سیستان و بلوچستان قطعی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند