Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:11:25 GMT

امام جمعه جیرفت خواستار توجه مسئولان به هلیل رود شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۴۸۴

امام جمعه جیرفت خواستار توجه مسئولان به هلیل رود شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم شبانگاه پنجشنبه در یادواره سردار شهید احمد سلیمانی با بیان اینکه از هر چه بگذریم از هلیل رود نخواهیم گذشت افزود: اگر مسئولان کاری نکنند، پس از چند سال اتفاقی که برای مردم قهرمان و مجاهد اهواز و خوزستان افتاد، برای جنوب کرمان نیز رخ می دهد.

وی اظهار داشت: بی توجهی به هلیل رود فاجعه ای بدتر از خوزستان برای جنوب کرمان رقم می زند لذا مسئولان به آینده این موضوع توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جیرفت همچنین به خصوصیات شهید احمد سلیمانی‌ اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی از نظر علمی، ذوق هنری و ایمان بسیار عالی رتبه بود.

وی گفت: این شهید والامقام از همه نظر قابل اعتماد، رازدار، امین و شجاع بود.

وی ادامه داد: ثمره این ویژگی‌ها، انتخاب از سوی خداوند متعال برای شهادت بود.

وی با بیان اینکه کوتاهی در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی در شهرستان جیرفت صورت گرفته است، گفت: مورخین و نویسندگان باید در آینده ای نزدیک شورای تدوین تاریخ انقلاب در شهرستان جیرفت را تأسیس و نسبت به تدوین این تاریخ اقدام کنند.

حجت الاسلام میثم تارم گفت: بر اساس فرمایش قرآن کریم، استکبار و مستکبرین همواره در مقابل پیامبران و ادیان الهی ایستاده‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی همواره عدالت، برابری و برادری را هدف قرار داده است.

وی اظهار داشت: بیداری مردم از اهداف انبیای الهی بوده و تحقق این مهم، مستکبران را به نابودی می‌کشاند.

وی با بیان اینکه جوانان در صف مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی که به انقلاب امام حسین (ع) اقتدا کرده نیز، جوانان را در خط مقدم خود دارد.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیشتر در رده سنی جوان و نوجوان قرار دارند لذا در دفاع مقدس، این جوانان و نوجوانان بودند که افتخار آفریدند.

برچسب‌ها شهدا ستاد اقامه نماز کشور جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا ستاد اقامه نماز کشور جیرفت شهدا ستاد اقامه نماز کشور جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار