Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه سواران برتر مسابقه لیگ کوهستان در رشته کراس کانتری و دانهیل در روز دوم در قزوین مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز دوم از اولین مرحله لیگ کوهستان (کراس کانتری و دانهیل) با برگزاری مسابقه دانهیل به میزبانی استان قزوین به پایان رسید.

در این رقابت ها که در ارتفاعات چشمه شجاع از منطقه عمومی باراجین برگزار شد، دوچرخه سواران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند و در پایان این نتایج بدست آمد:

در رده جوانان:

محمد محسنی آشتیانی از تیم الوند ویگور به مقام اول رسید، رسول ابراهیمی از تیم هیئت قروه در مکان دوم ایستاد و امیر حسین علیجانی از تیم  هیئت شهر محمدیه در جایگاه سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امیر محمد اسدیان از تیم باشگاه کاسپین رامسر در رده چهارم و متین خرسند از تیم افق البرز کرج به مقام پنجم رسید.

در رده بزرگسالان:

حسین زنجانیان از تیم الویز ویگور در سکوی نخست ایستاد و طاها قابلی از تیم بایک شاپ قابلی و آیدین صرافی از تیم صنعت مس کرمان بترتیب دوم و سوم شدند.

در این مسابقه امین نجفی بزی از تیم صنعت مس کرمان در رده چهارم و امین تاکندی از تیم الویز ویگور در رده پنجم جای گرفت.

همچنین در رده تیمی جوانان ، آلویز ویگور در مکان نخست ایستاد، هیئت قروه دوم و هیئت استان همدان هم سوم شد.

در تیمی بزرگسالان:

آلویز ویگور زنجانیان توانست در رده نخست قرار گیرد، بایک شاپ قابلی در مکان دوم و تیم صنعت معدن کرمان هم سوم شد.

یاد آور می شود این دوره از رقابت های لیگ گرامیداشت استاد فقید علیرضا ژاله بنیانگذار دوچرخه سواری کوهستان کشوربرگزار می شود.

سومین روز این رقایت ها فردا جمعه ۱۴ آبان‌ ماه در رشته های کراس کانتری و دانهیل بانوان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری ورزش و جوانان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند

ایسنا/لرستان منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاددانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با رأی هیئت داوران متشکل از علی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، مهدی امید، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و قربان‌زاده، از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بین ۵۳ نفر شرکت‌کننده در این مسابقه پنج نفر به عنوان منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و دو نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا بر این گزارش، مریم معظمی‌گودرزی در بخش کتاب با عنوان «یادت باشد»‌ از دانشگاه لرستان، نگار رحیمی، در بخش کتاب با عنوان «کتابخانه نیمه شب»‌ از دانشگاه لرستان، نیلوفر فتاحی در بخش کتاب با عنوان «اثر مرکب»‌ از دانشگاه فرهنگیان، سینا ناجی در بخش کتاب با عنوان «کمدی الهی دانته»‌ از دانشگاه فرهنگیان و پریا وفایی‌سالاری در بخش کتاب با عنوان «کمی دیرتر»‌ از دانشگاه لرستان پنج منتخب این دوره از مسابقات بودند و محمد حاتمی‌نژاد و خجسته الوندیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد