Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آحارون زیوی»، رئیس سابق دستگاه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی گفته توافق هسته‌ای جدید میان ایران و قدرت‌های جهانی احتمالاً از برجام بدتر خواهد بود.

زیوی در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست روز پنجشنبه گفته است «حتی چنین توافقی که ضعیف‌تر از برجام است از نبود هیچ توافقی بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی توافق هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم

یکی از مقامات ارشد حماس که نام او فاش نشده در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «اشغالگران با اصرار بر ادامه جنگ مانع از توافق می‌شوند. رژیم صهیونیستی به دنبال معامله‌ای برای بازپس گیری اسرای خود است بدون اینکه این موضوع را با پایان دادن به تجاوز مرتبط کند». 

به گزارش الجزیره، مقام حماس تاکید کرد که این گروه «تحت هیچ شرایطی با توافقی که به صراحت شامل توقف جنگ در غزه نباشد» موافقت نخواهد کرد.

وی گفت: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع اصلی برای دستیابی به توافق است. اطلاعات ما تایید می‌کند که نتانیاهو به دلایل شخصی مانع از توافق شده است». 

در حال حاضر گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات با میانجیگران مصری و قطری وارد مرحله حساسی شده و برخی منابع مصری از «پیشرفت» در آن خبر داده‌اند. در همین حال، اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس تاکید کرده که برای حصول توافق، نباید هیچ حمله‌ای به غزه صورت بگیرد که قطعا شهر رفح نیز جزء آن خواهد بود. 

بنیامین نتانیاهو قبلا مدعی شده بود که در صورت حصول یا عدم حصول توافق، طرح حمله به رفح را عملی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حماس بدون توقف جنگ هیچ توافقی را نمی‌پذیرد
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس