Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در پی بارشهای شدید دیروز و وقوع سیل در شهرستان مهاباد، بروز برخی مشکلات در ترددهای شهری و خسارت به برخی از واحدهای مسکونی، همچنین بسته شدن راه ارتباطی شهرستان مهاباد با شهرستان پیرانشهر،  رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار مهاباد پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل زده شده و دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌‌‌غربی ضمن قدردانی از  تماس تلفنی رییس جمهور و پیگیری وضعیت سیل زدگان شهرستان مهاباد، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده  از ساعت‌های اول وقوع سیل در شهرستان مهاباد تمامی تیم‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان مهاباد اقدام به رفع مسائل و مشکلات سیل زدگان کردند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده بسیاری از مشکلات برطرف شد.
   
 محمدصادق معتمدیان، افزود:  از فردا تیم‌هایی از مدیران مدیریت بحران استانداری در محل  وقوع سیل مهاباد حاضر و به همراه فرماندار مهاباد نسبت به ارزیابی خسارت‌ها و نحوه جبران آنها حضور خواهند داشت‌.

گفتنی است، بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای شهروندان مهابادی به وجود آورد و در این حادثه تعدادی از واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

این سیل خسارت جانی نداشته و  تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان‌ها شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل مهاباد ارومیه معتمدیان استاندار آذربایجان غربی رییس جمهور شهرستان مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، طوفان سهمگین در هر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته از جمله یک کودک بر جای گذاشت.

کد خبر 847903 برچسب‌ها خبر مهم طوفان ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد