Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@08:30:50 GMT

متهم به قتل فراری را شناسایی کنید (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۷۹۳

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا تهران با انتشار تصویر متهم به قتل از شهروندان کشورمان خواست تا در صورت داشتن اطلاعاتی از وی، موضوع را با مقامات ذیربط در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا، انتشار چهره متهم به قتل که "بهرام سنجرانی" نام دارد، به درخواست بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا در رسانه‌های سراسری کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد به اتهام قتل عمد شوهر خواهر خود با چاقو متواری شده و تحت تعقیب است.

بر اساس این گزارش، افرادی که از محل اختفای وی اطلاعی در دست دارند می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و یا با شماره ۰۲۱۳۶۲۷۹۹۸۳ پلیس آگاهی شهرستان پیشوا تماس حاصل کنند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی ومروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی وعصر اسلام کشف شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد