Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل باقیمانده آزادراه قزوین-رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تکمیل این مسیر، اظهار کرد: یکی از نخستین اولویت‌های کاری بنده در آغاز حضور در استان بازدید از این پروژه و تسریع در روند اجرا و تکمیل آن است.

وی در ادامه به پیشرفت حدود ۷۸ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع موانع توسط مدیران دستگاه‌های متولی استانی و شهرستانی باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تأکید بر تسریع روند عملیات عمرانی، افزود: باید تلاش کنیم تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و رفع مشکل ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی مردم رودبار، تصریح کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شاهد روند رو به رشد اقتصاد منطقه و استان باشیم.

استاندار گیلان به وقفه ایجاد شده در روند عملیات اجرایی پروژه اشاره و تأکید کرد: که اقدامات باید به صورت روزانه گزارش داده شود همچنین باید راه‌های دسترسی محلی رودبار همچون مسیر قبل از افتتاح راه اصلی نیز بازگشایی شده تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

کد خبر 5344084

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبان قزوین رشت اسدالله عباسی شهرستان رودبار مطالبات پیمانکاران یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه سفر استانی استانداری سمنان گرگان عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا استکبار ستیزی راهپيمايي 13 آبان شهرداری قم ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق