Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:42:32 GMT

همایش خودرویی و موتوری یزد آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۹۳۵

همایش خودرویی و موتوری یزد آغاز به کار کرد

مسئول برگزاری  همایش یادشده ، پنج شنبه شب در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه یادشده با خودروهای کلاسیک، اسپرت، سیستم های صوتی و انواع موتورسیکلت شروع به کار کرد.

مجتبی پورحسنی افزود: در رده خودروهای کلاسیک ۳۰ دستگاه خودروی پیکان و هچنین در رده خودروهای تاریخی ۳۵ دستگاه انواع خودرو برای شرکت در نمایشگاه گردآوری شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۵۰ دستگاه اتومبیل مسابقه و همین تعداد موتور ورزشی و ۱۰ دستگاه موتور کلاسیک قدیمی در نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شد.

مسئول برگزاری این همایش اظهار کرد: همچنین سیستم صوتی نمایشگاهی فعال است و ۱۰ دستگاه موتورکراس قهرمانی نیز تهیه و عرضه شد.

پورحسنی افزود: هدف از برگزاری  نمایشگاه که با مشارکت هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی یزد ، اداره کل ورزش و جوانان و شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد برپا شد، آشنایی اقشار مختلف مردم با انواع رشته های ورزشی اتومبیل‌رانی و موتورسورای و هچنین انواع خودروهای استفاده شده در این رشته هاست.

به گفته مسئول برگزاری همایش خودرویی و موتوری یزد، در این همایش اتومبیل های کلاسیک قدیمی و همچنین اتومبیل های تاریخی که در طول سال در نمایشگاه های مختلف مستقر شد در این نمایشگاه  رایگان در معرض دید اقشار مختلف مردم قرار دارد و از آحاد مختلف مردم دعوت می شود از این همایش که برای اولین بار در استان برگزار می شود، بازدید کنند.

برچسب‌ها موتورکراس یزد خودرو افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موتورکراس یزد خودرو موتورکراس یزد خودرو افتتاح نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تسنیم، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (۶ تا ۹ اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل ۲۳۰,۰۰۰ متر مربع را پوشش خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۱۷ مدل خودرو توسط ۳۰ شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه ۲۷۸ خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودرو‌های برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برند‌های شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

دیگر خبرها

  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد