Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن مبلغان فلسطین در بیانیه‌ای به تخریب یک مسجد در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، انجمن مبلغان فلسطین در بیانیه‌ای، تخریب مسجد «ابوصافی» در شهر «دوما» در جنوب نابلس توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که این اقدام بخشی از تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی است و با هدف تحریک احساسات مسلمانان در کل نقاط دنیا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن مبلغان فلسطین ضمن تاکید بر اینکه تروریسم اسرائیل فلسطینیان را نمی‌ترساند، گفت:  فلسطینیان به عنوان نوک پیکان مقاومت با همه طرح‌های یهودی سازی در خاک فلسطین مبارزه می‌کنند.

این انجمن از کشورهای عربی و اسلامی خواست که نقش مؤثری در دفاع از فلسطین و مقدسات ایفا کنند.

 رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز -پنج‌شنبه- یک مسجد را در شهر دوما در جنوب نابلس در کرانه باختری تخریب کرد.

 «غسان دغلس»، مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری گفت : «نیروهای اشغالگر باه همراه یک بولدوزر به شهر دوما یورش بردند و مسجدی را در منطقه ابوصافی در شرق شهر که نمازگزاران از دو سال پیش در آن نماز اقامه می‌کنند، تخریب کردند». 

دغلس همچنین گفت که اشغالگران جاده‌ه ای کشاورزی در بخش جنوبی شهر را با خاک یکسان کردند.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت که این اقدام در ادامه سیاست‌های خصمانه این رژیم برای اجرای نقشه الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.

وی افزود: سیاست‌های تشکیلات خودگردان فلسطین و برخی از کشورهای عربی که با رژیم صهیونیستی رابطه دارند و یا همپیمان آن هستند، این رژیم را به تشدید سیاست‌های استعماری و خصمانه‌اش تشویق کرده است.

عزالدین گفت: هیچ راه و وسیله‌ای برای بازدارندگی در برابر اسرائیل و مقابله با جنایات این رژیم به جز مقاومت و رویارویی وجود ندارد.

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین نیز تخریب این مسجد را محکوم و آن را تجاوز آشکار به اماکن مقدس و اماکن مذهبی مسلمانان توصیف کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین اخبار فلسطین جهاد اسلامی فلسطین اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اگر چه ۲۱۵ روز از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد، اما گروه‌های مقاومت فلسطین همچنان به عملیات‌های خود علیه مواضع، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «کرم ابوسالم» را با سامانه موشکی کوتاه‌بُرد «رجوم» هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که در موج اخیر حملات موشکی مقاومت فلسطین از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، ۸ موشک به سوی منطقه اشغالی «شلومیت» شلیک شده است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را که به اطراف فرودگاه غزه در شرق شهر رفح نفوذ کرده بودند با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

همچنین گردان‌های قدس از حمله خمپاره‌ای به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی که در شهرک «الشوکه» در شرق رفح پیشروی کرده‌اند خبر داد.

کد خبر 6100808

دیگر خبرها

  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح
  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری با عناصر صهیونیست درگیر شدند
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست
  • موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟