Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:27:44 GMT

جهانبخش از لیست بازی با یونیون خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۳۰۳۶

جهانبخش از لیست بازی با یونیون خط خورد

ستاره ایرانی فاینورد جزو فهرست تیمش مقابل یونیون برلین دیده نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد هلند در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا در ورزشگاه المپیا مقابل تیم یونیون برلین قرار گرفته است که در این مسابقه علیرضا جهانبخش را در اختیار ندارد.

 

علیرضا جهانبخش که در تمام تمرینات اخیر فاینورد حضور داشت و حتی با این تیم به آلمان سفر کرده بود، به دلیل نامشخصی که احتمالا مصدومیت باشد، از فهرست تیمش برای بازی با یونیون برلین خط خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

ملی‌پوش ایرانی فاینورد چهار شب قبل در هفته یازدهم لیگ اردیویسه هلند از ابتدا مقابل اسپارتا روتردام به میدان رفت ولی امشب جزو لیست دیدار مقابل یونیون برلین آلمان قرار نگرفته است.

 

جهانبخش که در دیدار رفت مقابل یونیون برلین موفق به گلزنی شد، در صورت مصدومیت خبر نگران کننده‌ای را هم برای دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در آستانه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی رقم خواهد زد.

 

تیم فوتبال فاینورد در دور رفت لیگ کنفرانس اروپا یک مساوی و دو پیروزی پیاپی داشت و با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه E این رقابت‌ها ایستاده است.

علیرضا جهانبخش فاینورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش فاینورد یونیون برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟