Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال گفت: چند هفته است که آبی پوشان روند رو به رشدی را سپری می کنند. آنها توانستند در هفته سوم یک برد اقتصادی را به دست آورده و به سه امتیاز حساس دست پیدا کنند. البته هنوز هم استقلال نقاط ضعفی دارد که باید هر چه زودتر پوشش داده شود.

وی در ادامه گفت: خلاء یک هافبک بازیساز کاملا در استقلال مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز یک باتجربه در میانه میدان حضور ندارد. اگر چه چشمی به استقلال بازگشته و تلاش می کند عملکرد خوبی داشته باشد یا مهدی پور و رضاوند که بازیهای خوبی هم از خود ارائه می دهند اما هنوز آبی ها به یک هافبک وسط با تجربه نیاز دارند.

مربی پیشین استقلال تاکید کرد: در خط حمله، حسین زاده خوب بازی می کند اما به پختگی کامل نرسیده است. استقلال باید نقاط ضعفش را هر چه زودتر برطرف کند تا بتواند این روند پیروزی های خود را ادامه دهد زیرا هر چه از ادامه فصل بگذرد تیم ها شرایط بهتری پیدا می کنند و بازیها سخت و سخت تر می شوند.

عالمی در خصوص استفاده نکردن فرهاد مجیدی از امین قاسمی نژاد که با سر و صدای زیادی به استقلال آمد گفت: تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است. او با توجه به شرایط تیمش نفرات را به میدان می فرستد. امکان دارد کادر فنی تاکید زیادی بر جذب یک بازیکن داشته باشد اما درچند بازی در برنامه تاکتیکی تیم قرار نگیرد. اعتقاد دارم قاسمی نژاد باید آنقدر در تمرینات خوب باشد تا خودش را به سرمربی تحمیل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف استقلال در سه هفته گذشته چه بوده است، گفت: آبی ها به یک دفاع چپ تخصصی هم نیاز دارند. سلمانی عملکرد خوبی داشته اما با توجه به فشردگی بازیها و تعداد زیاد مسابقات که استقلال باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان حضور داشته باشد آبی پوشان باید برای چند پست که دچار ضعف هستند نفرات خوبی را به خدمت بگیرد.

عالمی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز ادامه داد: فجر در هفته سوم نفت آبادان را شکست داد. آنها می خواهند در شیراز به یک برد دیگر دست پیدا کنند. فجری ها که به تازگی به لیگ برتر آمده اند انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال دارند. آبی پوشان هم باید برنامه تمرینی خود را بر اساس این بازی آماده کنند. رودی ژستد اگر بتواند به این دیدار برسد آبی ها می توانند از این مهاجم که رزومه خوبی هم دارد استفاده کنند. استقلال باید این دیدار را هم با برد به پایان برساند تا همچنان در کورس بالای جدول باقی بماند. ضمن اینکه با شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک فاصله امتیازی دو رقیب همیشگی به سه امتیاز رسیده است.

وی در پایان و در خصوص قرار گرفتن احمد موسوی در لیست مازاد گفت: دنیای حرفه ای همین است. یک بازیکن در لیست مازاد قرار می گیرد و باید از تیم سابقش جدا شود. البته کار کادر فنی در قبال موسوی حرفه ای نبود. باید زودتر به او اعلام می کردند تا او بتواند یک تیم خوب را برای خود انتخاب کند. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود تا هم موسوی از لیگ دور نشود و هم استقلال بتواند مهره ای را که به دنبالش است جذب کند.

کد خبر 5341529

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمان عالمی رودی ژستد تیم فوتبال استقلال تهران آلومینیوم اراک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی هندبال کاراته والیبال تیم فوتبال امید ایران مهدی طارمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم کشتی امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس