Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:35:42 GMT

صید جانور نادر دریایی توسط یک ماهیگیر + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۳۴۸۹

صید جانور نادر دریایی توسط یک ماهیگیر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، صید یک جانور نادر دریایی توسط ماهیگیر پاکستانی را به تصویر می‌کشد. صید این جانور نادر دریایی موجب شگفتی این ماهیگیر محلی شد. پس از انتشار خبر صید این جانور «غلام نبی» ماهیگیر اهل شهر ساحلی جیوانی و عضو تیم صندوق جهانی حیات وحش پاکستان برای بررسی این آبزی در محل صید حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش یکی از رسانه‌ها، این جانور که «اره ماهی سبز» نامیده می‌شود در تاریخ ۲۹ اکتبر در کناره دریا در نزدیکی مرز پاکستان و ایران صید شد.

صندوق جهانی حیات وحش پاکستان با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: "این ماهی یک اره ماهی نادر است که پس از حدود ۳۰ سال در این ناحیه صید شده است. طی ۱۰ سال گذشته تنها ۳ مورد از این ماهی در پاکستان صید شد. یک مورد در تاریخ ۳۰ می سال ۲۰۱۳ بوده که طی گزارش ثبت شده یک اره ماهی بزرگ در رودخانه خاجار صید شد."

بیشتر بخوانید

اشتیاق عجیب ساکنان محلی برای سلفی گرفتن با لاشه متعفن + تصاویر

دو مورد دیگر مربوط به سپتامبر سال ۲۰۰۹ و ژانویه سال ۲۰۱۶ در بند ثور در نزدیکی گوادار در بلوچستان پاکستان بوده است. براساس این بیانیه این ماهی به دلیل صید بی رویه و تحریب زیستگاه در معرض خطر انقراض قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث جانور عجیب جانور نادر صید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، یک کشتی باری با پرچم مالت در حالی که در مسیرش از جیبوتی به سمت جده عربستان در حرکت بود، هدف قرار گرفت.

براساس گزارش امبری، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه این کشتی باری با سه موشک هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد برآوردهای «امبری» اشاره دارد به اینکه این کشتی به دلیل روابط تجاری بین طرف اداره کننده آن و رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

خبرنگار الجزیره نیز به نقل از این سازمان دریایی انگلیس گزارش داد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی شمال غرب المخا در یمن رخ داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900961

دیگر خبرها

  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • (تصاویر) شگفت‌انگیزترین اکتشافات در دل دریاها؛ از خوک باربی تا مارماهی کور ژلاتینی
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن