Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره بازی فردای تمیش مقابل تیم همشهری یعنی ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد و باید مقابل این تیم بیش از حد تلاش کنیم. به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: داربی اصفهان همیشه جذاب و پرگل بوده است و سال قبل به خاطر این‌که هفته ما قبل از آخر با هم بازی داشتیم، شرایط سخت‌تر بود اما امسال دو تیم با تمرکز بیشتری مقابل هم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن بسیار تیم خوبی است و هماهنگی خوبی دارد و در دو بازیشان نکایش خیلی خوبی ارائه دادند. بازی خیلی سختی خواهیم داشت و باید بیش از حد تلاش کنیم و باید به ذوب‌آهن هم احترام گذاشت.   

او درباره طلسم طولانی‌مدت شکست نخوردن سپاهان در داربی اصفهان گفت: آمارها برای من مهم نیست اما به آمار و آنالیز فوتبالی اهمیت می‌دهم. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و مسیر رو به جلو داشته باشیم. مقابل ذوب‌آهن باید سعی می‌کنیم کاری انجام دهیم که نیازمان است. ذوب‌آهن به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد و باید تلاش کنیم تا در این بازی موفق عمل کنیم.

سرمربی سپاهان درباره موفقیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی‌های ابتدایی سپاهان گفت: او سال گذشته هم فوق العاده بود اما فوتبالیست‌ها باید بدانند که با دو بازی کیفیت خودشان را نمی‌تواند نشان دهند و اکر می‌خواهند به تیم ملی دعوت شوند باید در طول فصل کیفیت خودشان را حفظ کنند. دانبال اسماعیلی فر بازیکن باکیفیتی است و مطمئنم در آینده هم همین کار را انجام خواهد داد.

او درباره وقفه‌های لیگ برتر بیان کرد: وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط مسابقه خارج می‌کند اما همه تیم‌ها این شرایط را دارند. دغدغه‌ام همیشه برنامه مسابقات بوده چون باید با برنامه بازی‌ها خودمان را هماهنگ کنیم. به جز این مساله مشکل دیگری با این وقفه‌ها ندارم و درست است از لحاظ بدنی برخی تیم‌ها به مشکل می‌خورند اما این برای همه است.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) از ساعت ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال سپاهان تلاش کنیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود

سرمربی ۵۴ ساله و آرژانتینی روخی بلانکوس، بر لزوم پیشرفت تیمش تاکید کرده است. 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه سفر این تیم به خانه مایورکا در رقابت‌های لالیگا که قرار است روز شنبه برگزار شود، گفت که اتلتیکو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، اتلتی با 64 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و این در حالیست که هفت امتیاز با ژیرونا، تیم سوم جدول، به فاصله پنج بازی تا پایان فصل فاصله دارد. تیم سیمئونه با شش امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیک بیلبائو که در رده پنجم قرار دارد، پیش است. آن‌ها پس از شکست 5-4 مقابل بروسیا دورتموند آلمان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

سیمئونه روز جمعه به خبرنگاران گفت:

ما به بازی فردا فکر می‌کنیم. امیدواریم که بتوانیم مانند سال‌های اخیر در جمع چهار تیم برتر باشیم، اما این کار هر روز سخت‌تر می‌شود. تیم‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند، ما هم باید بهتر شویم.

اتلتیکو در این فصل از نظر دفاعی با مشکل مواجه بوده است و از زمان پیروزی خانگی 5-0 مقابل لاس پالماس در فوریه، موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

سیمئونه در این زمینه هم گفت:

وقتی درباره دفاع صحبت می‌کنید، مردم اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنند که فقط مربوط به مدافعان است. دفاع کردن، یک کار تیمی است و ما گل‌های زیادی خورده‌ایم چون نتوانسته‌ایم به صورت هماهنگ کار کنیم.

این سرمربی آرژانتینی گفت که تیم او برای کسب سه امتیاز مقابل مایورکا که در رده شانزدهم قرار دارد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

ما با حریفی سرسخت مثل مایورکا روبرو هستیم... آن‌ها با مربی‌ای کار می‌کنند که من به خاطر خونسردی و توانایی‌اش در رقابت، او را تحسین می‌کنم. من چنین مربیانی را تحسین می‌کنم. ما با یک بازی سخت و دشوار رو به رو خواهیم شد.

سیمئونه در پایان گفت:

وقتی فصل به پایان برسد و حساب‌ها بسته شود، آنگاه می‌توانم در مورد احساس خودم و اهدافی که از زمان شروع در اتلتیکو داشته‌ام، نظر بدهم.»

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد