Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جودو بار دیگر واکنش تندی نسبت به کمیته ملی المپیک داشت و عنوان کرد: مصاحبه های رییس کمیته المپیک علیه رییس فدراسیون جهانی جودو نقش منفی در پرونده جودوی ایران داشته است. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون جودو، پس از صحبت های رئیس فدراسیون جودو در رسانه ملی، دبیر کل کمیته ملی المپیک صحبت هایی را در خبرگزاری ها مطرح کرد که روابط عمومی فدراسیون جودو برای روشن شدن افکار عمومی جوابیه ای را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

ضمن تبریک به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان خدمت مردم عزیز ایران اسلامی باید به استحضار شما برسانیم، در پی مصاحبه بی اساس دبیر کل کمیته ملی المپیک با خبرگزاری ها و بی اطلاعی همیشگی وی از موضوعات دیکته شده به دبیر کل کمیته ملی المپیک اعلام میدارد که بعد از مصاحبه رئیس فدراسیون با رسانه ملی و مطرح کردن حقایق، طی تماس تلفنی یکی از مسولان کمیته ملی المپیک مبنی بر پذیرش اشتباه صورت گرفته در ارسال نامه به رئیس فدراسیون جهانی و عذرخواهی از رئیس فدراسیون جودو ایران در کمال تعجب مصاحبه دبیر کل کمیته ملی المپیک امروز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت.

 همان گونه که رئیس فدراسیون جودو در رسانه ملی عنوان داشت، این فدراسیون طی نامه ای در خواست جامعه جودو کشور، در قالب چندهزار امضاء‌ را به کمیته ملی المپیک ارسال داشت و تاکید داشت که این درخواست ها به کمیته بین المللی المپیکIOC  ارسال شو نه به فدراسیون جهانی، اما در کمال تعجب فدراسیون جودو  ایمیلی را دریافت نمود، مبنی بر اینکه نامه ای ملتمسانه ای از رئیس کمیته ملی المپیک ایران به ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو ارسال شده است که رو نوشت آن به مسئولان کمیته بین المللی المپیک نیز ارسال شده بود.

 این نامه بدون هماهنگی با فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران نگارش و ارسال شده بود، همچنین طومار امضاء‌ شده از سوی جامعه جودو نیز انعکاس داده نشده بود که طبیعتا این ایمیل در آستانه برگزاری جلسه دادگاه حکمیت ورزش بی تاثیر نخواهد بود.

 متاسفانه بارها رئیس کمیته ملی المپیک بر علیه رئیس فدراسیون جهانی مصاحبه کرده و او را تحریک نموده است. رفتار خصمانه رئیس فدراسیون جهانی بی تاثیر از تحریکات این مصاحبه ها نبوده است.

 لازم به یاد آوری است، هرگونه ارتباط با فدراسیون جهانی رشته های مختلف باید با هماهنگی و اطلاع مسولان فدراسیون های ملی صورت پذیرد اما کمیته ملی المپیک خودسرانه اقدام به ارسال این نامه نموده است. 
این فدراسیون امیدوار است با توجه به بیانات مقامات معظم رهبری در دیدار اخیر با مسولان ورزش و ورزشکاران کشور و تاکید ایشان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه و دستگاههای حقوقی نیز باید این موضوع را از راههای حقوقی دنبال و از ورزشکاران کشور و حتی ورزشکاران مسلمان دیگر کشورها، حمایت کنند؛ این فدراسیون انتظار دارد با توجه به پافشاری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، سایر ارگان های نیز هم صدا و هماهنگ با این فدراسیون در احقاق حق جودوکاران محروم شده کشورمان قدم بردارند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرش ميراسماعيلي كميته المپيك دبیر کل کمیته ملی المپیک رئیس فدراسیون جهانی فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیپلمات ارشد اروپایی گفت تنها راه برقراری صلح در اوکراین، توقف حمایت‌های تسلیحاتی غرب است.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت هر فرمول صلحی در مناقشه اوکراین به قطع حمایت‌های تسلیحاتی غرب از کی‌یف ختم می‌شود.

این سخنگو به اظهارات «جوزپ بورل» مسؤول روابط خارجه اتحادیه اروپا واکنش نشان داد که گفته بود بدون حمایت‌های تسلیحاتی غرب، اوکراین ظرف مدت ۲ هفته تسلیم خواهد شد.

زاخارووا در واکنش به این گفته بورل در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک اعتراف عالی! تمام بحث «فرمول صلح» هم همین است: پایان محموله‌های تسلیحاتی غرب برای دولت اوکراین.»

بورل پیش‌تر گفته بود: «می‌دانم چطور جنگ اوکراین را تمام کنم. من می‌توانم این جنگ را در چند هفته تنها با قطع کمک‌ها به پایان برسانم. اگر کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین را قطع کنم، این کشور نمی‌تواند مقاومت کند. آنها تسلیم می‌شوند و جنگ به پایان می‌رسد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین