Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان گفت: در حوزه عمران و آبادانی اکنون تمرکز ما بر آب‌رسانی به چند روستای محروم در استان گیلان است. - اخبار استانها -

محمدمهدی نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، درباره اقدامات بسیج دانشجویی در راستای حمایت از ایده‌های فناورانه دانشجویان اظهار داشت: این مجموعه برای تبدیل ایده به محصول و اتصال فناوران به مراکز تحقیقاتی و مجموعه‌های ارائه‌کننده تسهیلات نقش تسهیل‌گری را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان گیلان با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان این است که ابتدا مسیر را برای دانشجویان فناور ترسیم کنیم و در این مسیر حمایت‌های لازم را از آنان داشته باشیم تصریح کرد: همچنین سعی داریم تا زمینه دریافت تسهیلات را برای آنان فراهم کنیم.

وی در مورد اقدامات انجام شده در راستای تبیین مواضع انقلاب در گام دوم برای جوانان با اشاره به اینکه مطالعه زوایای گام دوم نسبت به گام نخست یکی از مسائلی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است گفت: گذشته گام نخست و دستاوردهای آن باید به دقت توسط جوانان خوانده شود.

توسعه گیلان با اراده قوی و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان امکان‌پذیر است"معضل پسماند" مرگ تدریجی طبیعت استان گیلان را رقم زده استاستاندار گیلان: بروکراسی‌ زائد اداری جهت تحقق خواسته‌های مردم حذف می‌شود

نیازمند عنوان داشت: از این رو در سازمان بسیج دانشجویی با برگزاری دوره‌ای دانشجویان را آماده می‌کنیم که در زمینه گذشته انقلاب، ارکان‌ آن و گفتمان امامین انقلاب به متن بیانیه گام دوم مسلط باشند و به گفتمان‌سازی و روشنگری در این حوزه ‌پرداخته و در مسیر جهاد تبیین گام بردارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان افزود: مواجهه تخصصی با مسائل مختلف در ساحت علم که در بیانیه به آن تأکید شده، عدالت اجتماعی و اقتدار و استقلال کشور مسیرهایی است که در دوره «1435» به دنبال ایجاد دغدغه‌مندی در جوانان نسبت به موضوعات جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان پس از تسلط بر مواضع گام دوم انقلاب باید در راستای تمدن‌سازی گام برداشته و مشکلات در مسیر رسیدن به جامعه تمدنی را شناسایی کنند، در حد بضاعت دانشجویی خود برای تحقق این مهم راهکار ارائه داده و با ظرفیت‌های در اختیار وارد صحنه شوند.

نیازمند در مورد اقدامات سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان در راستای پیش‌برد اهداف حوزه عمران و آبادانی اظهار داشت: به همت گروه‌های جهادی دانشجویی، امسال تمرکز ما بر چند پروژه مهم در حوزه آب‌رسانی مناطق محروم است که قدم‌های اولیه آن برای تأمین اعتبار برداشته شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای حل مشکل آب شرب در چند منطقه محروم از استان وارد عمل می‌شوند افزود: قرارگاه جهادی نصر و گروه‌های جهادی در دانشگاه‌های مستقر در رشت نیز تابستان امسال صحنه‌های خوبی را رقم زدند. 

نیازمند با اشاره به ظرفیت گروه‌های جهادی در پیش‌برد پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی زمانی که برای رسیدگی به یک موضوع وارد روستاها می‌شوند ضمن توجه به سایر کاستی‌ها، کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز در کنار آن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/614/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گروه های جهادی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان