Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیم‌فصل دوم سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از ششم دی‌ماه در نماوا پخش خواهد شد.

به گزارش برنا؛ علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال «خاتون» درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌فصل توضیح زیر را ارائه داده است:

«در روند فیلمبرداری قسمت‌های تهران سریال «خاتون»، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌درپی، روند تولید را دچار وقفه کرد و گروه سازنده علی‌رغم میل‌شان ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌فصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای اشکان خطیبی، مهران غفوریان، بابک حمیدیان و مهران مدیری به صورت متناوب به بیماری کرونا و از طرفی وابستگی نقش آن‌ها به یکدیگر از قسمت هشتم باعث شد که تا بهبودی این بازیگران، فیلمبرداری سریال روی سکانس‌های دیگر پیش برود. حالا پس از بهبودی کامل مبتلایان، ما همگی را سلامت و سرحال در کنار خود داریم و در حال فیلمبرداری و آماده‌سازی ادامه سریال هستیم.

بابت تاخیر در پخش و وقفه ناخواسته‌ای که پیش آمده، از مخاطبان خود عذرخواهی می‌کنیم و خواهان درک شرایط هستیم. بدون‌شک در ادامه کار، گروه سازنده تمام تلاش خود را در ارائه سریالی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان خواهد کرد».

نیم‌فصل اول روایت زندگی خاتون در گیلان بود و نیم‌فصل دوم به سرنوشت او در تهران می‌پردازد. در تهران شخصیت‌های جدیدی وارد قصه‌ی زندگی او می‌شوند که در این فاصله معرفی خواهند شد.

سریال «خاتون» به صورت اختصاصی از «نماوا» پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون مهران مدیری سلامت سلامت مهران مدیری واکسیناسیون برنا سریال نگار جواهریان اشکان خطیبی خاتون تینا پاکروان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد

ایسنا/اصفهان  مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری دومین رویداد تکیه‌گرد با محوریت تکیۀ خاتون آبادی خبر داد.

ابراهیم عمرانی، در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان که امسال با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی» برگزار شد، اظهار کرد: شهر اصفهان از ظرفیت‌های بالایی در زمینۀ گردشگری برخوردار است که بخش عمده‌ای از آن‌ها به حوزۀ تاریخی، فرهنگی، مذهبی و هنری مرتبط است. بخش‌ مهمی از این ظرفیت‌ها مجموعۀ تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد است که هفته فرهنگی اصفهان فرصتی را فراهم کرد تا سرزمین تخت فولاد به‌عنوان یکی سرمایه‌های عظیمِ شهر بیش از پیش معرفی شده و شناسانده شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ادامه داد: در راستای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، معماری و گردشگری تکایا، مجموعه تخت فولاد تلاش کرد تا رویدادی را با عنوان «تکیه‌گرد» و با تمرکز بر ظرفیت‌های این مجموعۀ تاریخی، فرهنگی و مذهبی برگزار کند.

او با اشاره به برگزاری اولین برنامۀ «تکیه‌گرد» در سال گذشته، خاطرنشان کرد: اولین برنامه از رویداد «تکیه‌گرد» سال گذشته و هم‌زمان با هفته فرهنگی، با محوریت تکیه میرفندرکسی برگزار شد، و قرار است تا دومین برنامه از سلسلۀ رویدادهای «تکیه‌گرد» نیز با محوریت تکیۀ خاتون آبادی برگزار شود که طی آن، شرکت‌کنندگان در این برنامه با روایت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و بناهای معماری این تکیه آشنا خواهندشد.

عمرانی اضافه کرد: در حاشیۀ برگزاری دومین رویداد «تکیه‌گرد»، مسابقه عکاسی با موبایل از بناهای آرامگاهی و معماری و عناصر گردشگری تکیۀ خاتون آبادی برگزار می‌شود و در پایان نیز به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، برگزاری رویداد «تکیه‌گرد» را فرصتی مغتنم دانست و بیان کرد: این رویداد کمک خواهدکرد تا با دقتی به مراتب بیش از گذشته، به جزئیات و زوایا و ظرفیت‌های تکیۀ خاتون آبادی نگاه شود و نگاه مصرفی به تکیه‌ها و بناهای آرامگاهی تخت فولاد تغییر کرده و تکریم و مرمت و برجسته‌سازی تکیه‌ها رخ دهد.

به گزارش ایسنا، رویداد گردشگری «تکیه‌گرد» پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، ازساعت ۱۶ تا ۱۹ بعدازظهر، در تکیۀ خاتون آبادی برگزار می‌شود و عموم شهروندان و گردشگران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. ضمن اینکه علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است