Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در استان، یک اتفاق مبارک است که در آن فرهیختگان، اهالی قلم، ادب و فرهنگ و رسانه و علاقه‌مندان به حوزه‌های پژوهش می‌توانند از این مکان علمی به خوبی استفاده کنند.

"عمران خودآموز" اظهار کرد: افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در استان، یک اتفاق مبارک است که در آن فرهیختگان، اهالی قلم، ادب و فرهنگ و رسانه و علاقه‌مندان به حوزه‌های پژوهش می‌توانند از این مکان علمی به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ضمن تقدیر از همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راه‌اندازی این مکان فرهنگی گفت: در  این کتابخانه بیش از ۴۷۰ جلد کتاب نفیس در موضوعات کلیات دایره‌المعارف کتاب‌های خطی، دیوان شاعران کلاسیک  نگهداری می‌شوند و بر غنای محتوایی آن افزوده‌اند  و مورد استفاده  پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.
 
وی در ادامه با اشاره به مکان کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در مجتمع فرهنگی و هنری ایلام ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی کتابخانه تخصصی با تجهیز کتاب‌های مناسب و کاربردی و مرجع،  این مرکز مهم فرهنگی، علمی و پژوهشی روزآمد شود و در اختیار اهالی فکر و اندیشه قرار گیرد و خوشبختانه با  استقرار این مکان در مجتمع و در وسعتی مناسب، امکان دسترسی علاقه‌مندان بهتر و مطلوب شده است.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به ۱۴ آبان، روز فرهنگ عمومی و  نزدیک‌بودن هفته کتاب و کتابخوانی ادامه‌ داد: در این هفته با برنامه‌ریزی هدفمند با افتتاح و گشایش کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات و تقویت منابع این کتابخانه و همچنین اجرای برنامه‌های خلاقانه در هفته کتاب و کتابخوانی شاهد اقبال بیش از پیش مردم، به ویژه نسل جوان و نوجوان به کتاب و مطالعه باشیم.
وی تاکید کرد: با شناسایی نیازهای جامعه هدف تلاش داریم تا کتاب به صورت حداکثری و گسترده و با سهولت در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام کتابخانه تخصصی فرهنگ هنر و ارتباطات علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • میدان شهرت در ایران
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان