Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت رسمی فدراسیون جهانی در فاصله ۱۱ روز تا آغاز بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان که از آن به عنوان بزرگترین رویداد کاراته یاد می‌شود کمپین «کاراته قهرمانان جهان» را راه اندازی می‌کند.

این کمپین با هدف تجلیل از قهرمانان این ورزش طراحی شده است، تمرکز خود را بر عملکردهای به یاد ماندنی ورزشکاران در مسابقات جهانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان برندگان مهم‌ترین رویداد کاراته، قهرمانان جهان در کمپین جدید WKF تجلیل می‌شوند.

در جریان رقابتهای قهرمانی جهان ۱۰ قهرمان فعلی جهان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به روی تاتامی «دبی» می‌روند.

در این بین «ساندرا سانچز» دارنده مدال طلای المپیک و دارنده عنوان جهانی از اسپانیا، «ریو کییونا» از ژاپن، «جووانا پرکوویچ» از صربستان و «استیون داکوستا» از فرانسه پیشتاز این مسابقات هستند.

در میان این ۱۰ نفر باید از جای خالی بهمن عسگری غنچه قهرمان کنونی جهان در وزن ۷۵ کیلوگرم کومیته مردان از ایران یاد کنیم و همچنین «جاناتان هورنه» قهرمان آلمانی جهان در وزن ۸۴+ کیلوگرم که به دلیل مصدومیت در دبی حضور نخواهد داشت.

کمپین جدید WKF بر عملکرد آنها تمرکز کرده و در عین حال تلاش برای تبدیل شدن به پادشاهان جدید کاراته را جستجو می‌کند. از آغاز کمپین تا پایان مسابقات، این قهرمانان از طریق سایت فدراسیون جهانی معرفی خواهند شد.

فدراسیون جهانی از همه طرفداران کاراته می‌خواهد که به ستاره‌های کاراته مورد علاقه خود رأی دهند و نامزدهای خود را برای قهرمانان بعدی کاراته جهان انتخاب کنند.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان به میزبانی امارات و از ۲۵ آبان ماه آغاز می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان