Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رجبی در خصوص آخرین وضعیت استقلالی ها صحبت هایی را انجام داده است

رضا رجبی می گوید استقلال تا اینجای رقابت های لیگ برتر نمره قبولی گرفته است.

به گزارش طرفداری، رضا رجبی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌ های ایران به ایرنا گفت:

بازی استقلال و تراکتور سه بخش داشت، بخش اول رعایت اصول دفاعی به طور کامل بود، بخش دوم تحرک خط هافبک در انتقال توپ و بستن فضاهای کناری به شمار می‌رفت، بخش سوم حمله بود که استقلال یک گل زد اما چند فرصت خوب دیگر نیز داشت که از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

به استقلال باید نمره قبولی داد، استقلال در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و سوار بازی بود و در نیمه دوم میانداری کردند. در فوتبال امروز قوای جسمانی و آمادگی بازیکنان نقش مهمی دارد که استقلال این کار را به خوبی انجام داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

استقلال نسبت به فصل گذشته تغییراتی را در ترکیب خود داشته است و بازیکنان تازه‌وارد جذب این تیم شدند و احتیاج به زمان است تا آنها به هماهنگی کامل برسند و به آبی‌ها تا اینجای کار باید نمره قبولی داد.

رجبی تصریح کرد:

یامگا در بازی اول استقلال عملکرد خیلی خوبی را از خود بر جای گذاشت، او دو گل زد و در دیدار دوم نمایش بدی را انجام داد و باید از وی حمایت کرد.

وی تاکید کرد:

یامگا مهاجم تمام کننده‌ای است و به خوبی ضربات آخر را می‌زند،این بازیکن به طور حتم در ادامه لیگ نقش مهمی در موفقیت‌های استقلال ایفا می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

شرایط لازم برای موفقیت استقلال باید فراهم شود و در این مدت اتفاقات خوبی رخ داده است. مهم‌ترین اصل این است که استقلال حاشیه را از خود دور کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR جزییات جلسه تبلیغات محیطی؛ پیشنهاد مصطفی آجورلو، لیگ برتری ها را وسوسه کرد ژاوی | بارسلونا و السد هنوز به توافق نرسیده اند زی‌روبرتو تصمیم گرفته در 47 سالگی به فوتبال برگردد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نمره قبولی رضا رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور رئیس‌جمهوری و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

بنابر روایت ایسنا، وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می دهد البته دستگاه های دیگر هم مسئولیت هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود

وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901709

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!