Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی ایران در پنجمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی باید به مصاف لبنان برود. رقیب ایران اما همچنان به دنبال برگزاری این بازی با حضورتماشاگران خود است. این در حالی است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش تصمیم گرفتند به دلیل مسائل امنیتی، این دو بازی را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت «کوره»، دولت لبنان نسبت به این تصمیم فیفا و AFC معترض شده و کمیته‌ای متشکل از وزارت ورزش و جوانان لبنان، نخست وزیر و اعضای پارلمان به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

این کمیته این تصمیم را ناعادلانه خوانده و همچنان در حال رایزنی برای لغو آن است.

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر رقیب ایران را هم از امتیاز میزبانی همچنان محروم کرده است. تیم ملی فوتبال عراق در دو مسابقه بعدی خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر سوریه و کره جنوبی (۲۰و ۲۵ آبان) نمی‌تواند در خاک خود میزبان باشد و این بازی‌ها در استادیوم «ثانی بن جاسم» قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 635916 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود