Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- برف‌ و باران مازندران را فرا گرفت و دمای هوا در پایین دست استان بهاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، براساس پیشیابی سازمان هواشناسی که بارندگی و کاهش دما اعلام شده بود، در مناطق پائین دست و میان بند مازندران هوا از دیروز بارانی شده و همچنان ادامه دارد و دمای آن به صورت چشمگیری تغییر کرده و در این مناطق هرچند که نیمه پائیز است، اما کاملا به هوای ابتدای بهار شباهت دارد و با خنکی خاصی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ارتفاعات مازندران، مناطق ییلاقی و کوهستانی وضعیت هوا به نحو دیگری است و دومین برف پائیزی مازندران، این مناطق را سفیدپوش کرده و دما نیز به صورت چشمگیری کاهش یافت و در این مناطق، برخلاف مناطق پائین دست استان، سرمای زمستانی احساس می‌شود و لوازم گرمایشی پذیرایی اهالی است.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های‌ مازندران، تمامی 22 شهرستان استان هوا بارانی است و از بعدازظهر دیروز تاکنون بی‌وقفه می‌بارد، خبرنگاران 15 شهرستان ساحلی مازندران نیز گزارش کردند که دریای خزر در این شهرستان‌ها مواج و طوفانی است و همه فعالیت‌های دریایی به‌ویژه صید و صیادی تعطیل است.

اما خبرنگاران همه شهرهای کوهستانی مازندران نیز بارش برف در این مناطق را گزارش کردند و البته ارتفاع برف را تا این لحظه کم دانستند و اخلالی در روند آمد و شد این مناطق ایجاد نکرد.

هواشناسی ایران 1400/08/14| هشدار بارش باران شدید و کاهش 14 درجه‌ای دمابارش برف در ارتفاعات آغاز شدمازندران از امروز "برفی" می‌شود بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، این سامانه بارشی تا امشب میهمان مازندران است و فردا شنبه هوای استان ابری است که از بعدازظهر فردا نیمه ابری و صاف می‌شود و در روزهای آینده تا چهار شنبه هفته بعد دمای هوای مازندران به تدریج افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/  ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899799

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد