Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی کیخایی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : بارش باران از روز گذشته تاکنون موجب بالا آمدن آب رودخانه های دائمی و جاری شدن سیلاب در برخی از رودخانه های فصلی در ارتفاعات استان البرز  شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس رودخانه های کرج ، طالقان ، برغان ، کردان و رودخانه های فصلی برای اتراق گردشگران خطرساز بوده و مردم از حضور در این محدوده ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیخایی بیان داشت: طغیان رودخانه های فصلی و دائمی قابل کنترل نبوده و با مخاطرات فراوانی برای کسانی که به حریم این محدوده ها پای بگذارند ، همراه است.

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز تاکید کرد که با توجه به استمرار بارش ها از مردم و گردشگران انتظار می رود در حریم و بستر رودخانه ها توقف نکنند.

وی تاکید کرد که افزون بر اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، تابلوها و بنرهای هشداری در حاشیه رودخانه های دائمی به ویژه رودخانه کرج نصب شده است.

سالانه تعدادی از گردشگران به علت نادیده گرفتن هشدارها و بی احتیاطی در رودخانه های البرز غرق شده و جان خود را از دست می دهند.

برچسب‌ها کرج شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی کرج شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح