Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی شهریور امسال ایرلاین‌ها پروازهای داخلی را با حدود ۱۸۸ هزار دقیقه تاخیر انجام داده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی شهریور ماه امسال پروازهای داخلی با 187 هزار و 783 دقیقه تاخیر از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین پرواز تاخیردار با 36 هزار و 32 دقیقه مربوط به هواپیمایی آسمان است که از 1860 پرواز خود 405 پرواز را با تاخیر 30 دقیقه و بیشتر انجام داده است.

پس از آسمان هواپیمایی ایران ایر قرار دارد. ایرلاین ملی طی شهریورماه امسال 1895 پرواز یعنی بیشترین پرواز در بین ایرلاین‌های داخلی را انجام داده که سهم پروازهای تاخیردار 362 پرواز با مجموع تاخیر 32 هزار و 448 دقیقه بوده است.

هواپیمایی آتا نیز با 12 هزار و 723 دقیقه در رتبه بیشترین تاخیر پروازی قرار دارد.

به گزارش تسنیم، در شاخص تعداد پرواز تاخیردار نیز هواپیمایی تابان با 32 درصد و پویاایر با 23 درصد بیشترین تاخیرات پروازی شهریورماه را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در آخرین ماه تابستان امسال پروازهای مسافری در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نسبت به شهریور 99 بالغ بر 3 درصد افزایش یافته است.طی مرداد تعداد پروازهای مذکور 9 درصد در مقایسه با مرداد سال گذشته افزایش یافته بود.

طی شهریور امسال پروازهای عبوری از آسمان ایران با رشد 31 درصدی به 13 هزار و 600 پرواز رسیده است. پیش بینی می‌شود با لغو هشدار پرواز در آسمان جمهوری اسلامی ایران از سوی آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا تعداد پروازهای عبوری از کشور افزایش یابد.

اتحادیه اروپا هشدار پرواز در آسمان ایران را لغو کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیمایی آسمان شرکت فرودگاهها هواپیمایی آسمان شرکت فرودگاهها طی شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر سعید کریمی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در حال انجام است.
وی گفت: بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می‌شود.
وی در ادامه گفت: تعداد نیرو‌های متخصص در گذشته کم شده بود که به سرعت در حال تزریق نیرو هستیم.
دکتر کریمی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می‌شود.
به گفته وی، تحویل تجهیزات بیمارستانی از دیگر اقداماتی است که عدالت و تعالی نظام سلامت را در کشور اجرایی کند.

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت