Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:32:47 GMT

بررسی عملکرد بازیکن ایرانی دینامو زاگرب در لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۴۸۷۹

بررسی عملکرد بازیکن ایرانی دینامو زاگرب در لیگ اروپا

صادق محرمی در دیدار شب گذشته دیناموزاگرب ۸۹ دقیقه در ترکیب حضور داشت و آمار مثبتی در خط دفاعی از خود به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ اروپا تیم فوتبال دیناموزاگرب مقابل رپید وین اتریش به برتری ۳ بر یک رسید. صادق محرمی در این بازی ۸۹ دقیقه در ترکیب حضور داشت و توانست آمار مثبتی را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محرمی که در این فصل به یکی از بازیکنان اصلی دیناموزاگرب بدل شده، در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و نمره ۷.۱ را از سایت سوفا اسکور گرفت.

بیشتر بخوانید

محرمی از لیست دیناموزاگرب خط خورد +عکس

او با این نمره هشتمین بازیکن برتر دیناموزاگرب لقب گرفت.او ۷۷ بار توپ را لمس کرد و از ۵۳ پاس ، ۳۹ پاس خود را به مقصد رساند تا دقت پاس ۷۴ درصدی را در این بازی به نمایش بگذارد. او البته در فاز تهاجمی عملکرد خوبی نداشت و به همین خاطر نیز نمره پایین‌تری نسبت به دیگر بازیکنان دیناموزاگرب گرفت.

مدافع راست تیم ملی کشورمان در این بازی بیشتر در فاز تدافعی شرکت داشت و توانست ۴ تکل موفق را به ثبت برساند.

او در ۱۴ نبرد تن به تن به ۱۱ پیروزی رسید و ۴ دریبل موفق را در میدان به اجرا گذاشت.این بازیکن ۴ بار اقدام به ارسال توپ از جناحین کرد که هیچ کدام به مهاجمان دیناموزاگرب نرسید. از ۹ ارسال بلند محرمی نیز تنها ۴ بار توپ به مقصد رسید تا نشان دهد او در فاز تهاجمی عملکرد متوسطی داشته است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان صادق محرمی دینامو زاگرب عملکرد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!