Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر نیرو در جریان سفر به استان سمنان بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های آب‌رسانی این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی‌اکبر محرابیان در این سفر و پس از بازدید از پروژه‌های آبی سمنان، تأمین آب در بخش‌های شرب و صنعت در استان سمنان را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌گونه که محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفته است؛ وزیر نیرو برای تسریع در طرح‌های آب‌رسانی به این استان دستورهای لازم را صادر کرده است.

وی با اشاره به تأکید محرابیان بر لزوم تأمین آب مورد نیاز برای مصارف شرب و صنعت در استان سمنان تصریح کرد: مقام عالی وزارت نیرو پس‌ازاین بازدیدها، بر ضرورت تسریع در روند اجرایی و تکمیل طرح‌های حوزه آب در استان سمنان تأکید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از قول مساعد وزیر نیرو برای تخصیص بودجه لازم برای تکمیل پروژه‌های آبی استان سمنان خبر داد و افزود: وزیر نیرو در این سفر تلاش بیشتر مسئولان استان سمنان را برای تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی در این استان را خواستار شد.

ظاهری با اشاره به برگزاری نشست بررسی وضعیت آبی استان سمنان با حضور وزرای نیرو و دادگستری عنوان کرد: در این نشست راهکارهای برون‌رفت از مشکلات حوزه آب و رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه‌های آبی در استان سمنان موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

460روستای کرمانشاه آبرسانی می‌شوندسهم 3 درصدی صنعت استان سمنان از آب؛ ضرورت توجه به کم آبی فلات مرکزی ایرانروستاهای محروم گیلان توسط گروه‌های جهادی دانشجویی آب‌رسانی می‌شود

به گزارش تسنیم، در نهمین سفر استانی ریاست جمهوری وزیران نیرو و دادگستری از تعدادی از طرح‌های آب استان سمنان بازدید و وزیر نیرو در نشستی با حضور مدیران بخش آب و برق استان سمنان، طرح‌های آب‌رسانی استان سمنان را بررسی کرد.

انتهای پیام/363/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح های آب رسانی استان سمنان پروژه های آب وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری