Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلاتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ناشی از سوءمدیریت در چهل و دو سال گذشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفرهای خود به مناطق حوزه انتخابیه شهرستان بویراحمد به روستاهای منطقه بابکان و روستای تنگ آب‌شور در بخش سپیدار رفت و از نزدیک با مردم منطقه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنفکر ابتدا در جمع مردم منطقه بابکان ضمن تبریک سیزدهم آبان اظهار داشت: سیزدهم آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تبعید امام خمینی در سیزده آبان سال ۱۳۴۲ شهادت جمعی از دانش‌آموزان به دست دژخیمان رژیم شاهنشاهی در سیزدهم آبان سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سیزدهم آبان ماه سال ۵۸ این روز را به یوم‌الله برای مردم تبدیل کرده‌است.

روشنفکر خطاب به مدیران و مسئولان بیان کرد: مردم وفادار و انقلابی با تمام مشکلات به نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند و سزاوار نیست که در رفع برخی امور که با هزینه‌های جزئی قابل حل است مردم با مشکل مواجه شوند.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: معیشت مردم این منطقه وابسته به کشاورزی است و عمده مطالبات مطرح شده در زمینه بهسازی جداول کشاورزی است.

روشنفکر در ادامه به مطلب عنوان شده توسط یکی از اهالی مبنی بر گروکشی جهاد کشاورزی برای تأمین هشت متر لوله اذعان داشت: دور از شأن یک مسئول است که در نظام جمهوری اسلامی به مردم بگوید اگر هشت متر لوله می‌خواهید باید قید یک کار عمرانی نظیر بهسازی جدول را بزنید.

وی در تماس تلفنی با مسئولان جهاد کشاورزی ضمن ابراز نگرانی از نوع برخورد خواستار تسریع در بهسازی جداول کشاورزی منطقه شد.

روشنفکر در ادامه به مطالبه مردم منطقه عشایری بابکان در برق رسانی به این مناطق اشاره کرد و افزود: مطابق با دستورالعمل‌ها اگر مناطق دارای سکونت ثابت باشند حتماً باید نسبت به رفع مشکلات در حوزه برق رسانی اقدام شود و اگر چنین امری میسر نباشد شرکت برق نسبت به تحویل پنل خورشیدی اقدام کند.

وی در جواب مطالبه جوانان منطقه برای احداث سالن ورزشی گفت: مدیر مربوطه هر چه سریعتر موضوع را در دستور کار قرار بدهد و نسبت به اجرای سالن ورزشی توجه لازم را داشته باشد.

روشنفکر در ادامه به روستای تنگ آب‌شور سفر کرد و در جمع مردم روستا اظهار داشت: مشکلاتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ناشی از سوءمدیریت در چهل و دو سال گذشته است.

وی نبود امکانات در برخی مناطق از جمله روستای تنگ آب‌شور را دور از شأن نظام دانست و گفت: این منطقه با ظرفیت‌های بسیار و با توجه به عبور مرور سالانه بیش از سه هزار نفر در این منطقه زیبنده نیست که راه ارتباطی آن نامناسب و از پوشش ارتباطی تلفن همراه محروم باشد.

در این نشست الله کرم جانی پور معاون راهداری استان از تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار و اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از منابع محرومیت زدایی برای بهسازی جاده روستای تنگ آب‌شور خبر داد و گفت: پروژه برای اجرایی شدن در روزهای آینده به مناقصه می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نماینده شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون سیزدهم آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر