Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: باید هدفمند زندگی کرد و هر گامی برمی‎‌داریم به هدف خلقت و قرب الهی نزدیک می‌شویم، واژه تقوا، حریم نگهداری برای خداست و خود را در محضر خدا ببینید. 

خبرگزاری میزان -  آیت‌الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران که با محوریت استکبار ستیزی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد در خطبه اول، با اشاره به محور زندگی قرآنی، گفت: باید هدف‌مند زندگی کرد و هر گامی بر می‎‌داریم به هدف خلقت و قرب الهی نزدیک می‌شویم،واژه تقوا، حریم نگهداری برای خداست و خود را در محضر خدا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: جامعه اسلامی، باید در اموری دست هم را بگیرند و کمک کنند تا آن مهم تحقق پیدا کند، تلاش در عرصه گسترش فرهنگ دین و معنویت به ویژه مسئولان و کسانی که قدرت اجرایی دارند، این (بِر) است، حل معیشت یکدیگر به ویژه این روزها از دیگر مصادیق آن است.

آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: تقویت نظام اسلامی، کمک به مسئولان در ایجاد امنیت، از مصادیق دیگر «برّ» است، همکاری برای مقابله با منافقین، این داعشی‌های وطنی از مصادیق دیگر آن بوده و است و انتظار داریم این «برّ» ادامه داشته باشد

بیشتر بخوانید: 

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد: عزت، اقتدار و امنیت کشور در سایه وجود نیروهای مسلح قوی و مقتدر شکل می‌گیرد

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: آیت الله خاتمی نماز جمعه تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله خاتمی نماز جمعه تهران نماز جمعه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران