Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:38:30 GMT

دولت از انتصاب مدیران تصادفی جلوگیری کند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۵۵۷۷

دولت از انتصاب مدیران تصادفی جلوگیری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول فرخی میکال امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه‌عدم تساوی بین حقوق کارمندان منجر به‌عدم تاثیرگذاری آنان می‌شود، اظهار کرد: یکی از اهداف مجلس تصویب طرح ساماندهی حقوق کارمندان است زیرا تحقق این امر باعث تاثیرگذاری مستقیم و افزایش راندمان کاری کارمندان می‌شود. 

وی با گله‌مندی از انتصاب مدیران تصادفی توسط در کشور افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل درعدم توازن در حقوق کارکنان دولت انتصاب مدیران تصادفی است لذا انتظار ما از دولت جدیدعدم اینگونه انتصابات است که امیدوارم به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی محور تحول در هر کشوری را روابط بین دولت‌ها دانست و گفت: باید طرح‌های اقتصادی بین کشورهای حاشیه خزر بیش از بیش توسعه یابد زیرا انجام اینکار علاوه بر حفظ امنیت خزر باعث افزایش حسن همکاری میان کشورهای اوراسیا خواهد شد. 

به گفته فرخی اجرای طرح همکاری میان کشورهای خزر و دولت‌های مخالف منجر به تحولات بخش کشاورزی و صادرات غیرنفتی را برای استان گیلان می‌شود. 

وی با تاکید بر لزوم توجه میان میزان واردات و صادرات چای در کشور بیان کرد: بر اساس آمار نیاز بازار مصرف ۱۰۰ تن و میزان تولید ۳۰ تن است ولی متأسفانه در این حوزه توازنی میان میزان صادرات و واردات وجود ندارد که مشکلاتی را برای چایکاران ایجاد کرده است. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به راهکارهای احیاء فروش چای در کشور تصریح کرد: عدم تبلیغ جای خارجی در صدا و سیما، ورور چای به بازار بورس، حذف دلالان و واسطه‌گری، اعطای وام فرض الحسنه بلند مدت و الزام دستگاه‌ها به خروی چای داخلی مهم‌ترین راهکارها در احیاء چای داخلی است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: انتصاب دولت صدا و سیما عضو مجمع نمایندگان گیلان عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس صادرات چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید

محسن رشید فرخی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن خرما تولید شد که ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتن از این میزان به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد.

او متوسط تولید سالانه خرما در کشور را یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن اعلام کرد و افزود: پتانسیل تولید یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن خرما هم در کشور وجود دارد، اما به دلیل کشاورزی خرده مالکی و سنتی در باغات قدیمی، میزان فعلی تولید هم مطلوب است.

رشید فرخی ادامه داد: با افزایش بهره وری در واحد سطح می توان ارزآوری و درآمد کشاورزان را ارتقا داد، اما به هیچ عنوان به دنبال افزایش سطح زیرکشت باغات نیستیم چراکه با توسعه باغات این احتمال وجود دارد که داستان پسته و خشکیدگی برخی باغات برای نخیلات تکرار شود.

رئیس انجمن ملی خرما با بیان اینکه دومین تولیدکننده خرما در دنیا هستیم، گفت:  بنابر آمار در بحث صادرات رتبه چهارم و پنجم در دنیا را دارا هستیم که براین اساس با اعمال سیاست های حمایتی و سیاست گذاری های مناسب مبنی بر اجتناب از اتخاذ تصمیمات خلق الساعه و مدیریت های جزیره ای ظرف مدت زمان ۵ سال می توان میزان ارزآوری را با افزایش ۲ برابری به ۸۰۰ میلیون دلار رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی