Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام شیخ بهایی، امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی گفت: مومنین باید با ترس از قیامت و الگوگرفتن از معصومین علیهم السلام در تصمیم گیری‌ها رضایت و حرف خداوند برایشان در اولویت باشد و بدانند مفسدین و غارتگران اموال بیت المال تنها آتش برای خود ذخیره میکنند و اگر در دنیا هم فرار کنند در قیامت کسی به داد آن‌ها نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به دشمنی‌های تاریخی امریکا با اسلام و جمهوری اسلامی افزود: امریکا امروز کارش به دزدی کشیده و اخیرا تلاش کرد نفت ایران را خارج از آب‌های سرزمینی بدزد، اما رزمندگان اسلام با شجاعت فداکاری کردند و در مقابل ناو مسلح و آماده جنگ امریکا ایستادند و هیمنه امریکا را شکستند.

او تصریح کرد: این روحیه باید در همه مردم از جمله دانش اموزان تقویت شود که بسیج دانش اموزی به خوبی در این زمینه به وظیفه اش عمل کند مسولان و تصمیم گیران نیز همینگونه انتقام سخت را عملی کنند تا امریکا در هیچ نقطه‌ای ازین منطقه جرات ماندن نداشته باشند.

او گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی با دشمن هم هستیم و مردم آثار تحریم دشمن را با گوشت و پوست خود لمس میکنند الحمدالله انقلابیون مسئولیت‌ها را بدست گرفته اند مردم نیز حامی ان‌ها هستند و آن‌ها هم باید سیاست‌های درست را اعمال کنند.

او افزود: باید تکلیف مسئولان ارشد استان ما با انتخاب بهترین‌ها روشن شود و همه با حرکت جهادی کار را پیش ببرند.

حجه الاسلام شیخ بهایی ادامه داد: کرمان به خاطر وجود شهید حاج قاسم یک شهر بین المللی است و اقداماتی باید در کرمان انجام شود که در تراز حاج قاسم باشد.

او با اشاره به واکسیناسیون گسترده کرونا در کشور از کسانی که واکسن نزده اند خواست هر چه زودتر واکسن بزنند ک خطر از خودشان و دیگران دور شود.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به دستورات رییس جمهور گفت: حق قانونی روستا‌ها از معادن باید پرداخت شود همچنین کارخانه‌هایی که به وسیله بانک‌ها تملک م شود نباید تعطیل شوند.

او همچنین خواستار توجه به اصلاح الگوی کشت در حوزه کشاورزی و دعا برای نزول باران به همت مردم شد.

امام‌جمعه موقت کرمان با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت باید فرهنگمان فرهنگ غنی اسلامی باشد و چهره زیبایی از اسلام به دنیا ارائه کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطیب موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است

  حشمت الله فلاحت پیشه گفت:  فارغ  آمارهایی که از رشد در دولت مطرح می‌شود  وقتی که به معیار اصلی ارزیابی عملکرد دولت می‌رسیم که همان میزان رضایت مردم است، متوجه مى‌شویم که در دولت آقای رئیسی چند کار انجام شده است؛ ۱- بیشترین فشارها بر دوش مردم وارد شد ٢- سالانه ۵۰ درصد مالیات افزایش پیدا کرد ٣-  برای کسب درآمد و سود از جیب مردم تلاش شد و دولت خود را در جیب و کاسبی مردم سهیم کرد که همه اینها در دنیای امروز بی‌سابقه است.

وی گفت:نه‌تنها در دولت آقای رئیسی عزم جدی برای رفع نیازهای اقتصاد مردم وجود ندارد؛ بلکه در جایی هم که مردم با وجود گرانی، تورم و بی‌سامانی اقتصادی زندگی خود را به‌سختی می‌گذراندند، دولت باز هم به گونه‌ای از جیب مردم برداشت می‌کند.

به گزارش شرق، فلاحت پیشه ادامه داد: آخرین آن مالیات بر عایدی سرمایه است، مردم اموال و املاکی دارند که ریسک تورم ناشی از خرید و حفظ و ارتقا و افزایش اموال خود را به جان خریده‌اند و این در حالی است که دولت خود را شریک در سرمایه و دارایی سود مردم کرده است و این عملکرد یعنی به عبارتی در شرایطی که در دولت سیزدهم ما تا هفت برابر فروش نفت در مقایسه با زمان تحریم داشتیم و درعین‌حال بخش عمده اموال مسدودشده کشور نیز آزاد شده بود، نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده؛ به طوری که میزان مالیات و عوارضی که از مردم در سال ۱۴۰۲ اخذ شد، هزار هزار میلیارد تومان بوده که خود یک رقم بی‌سابقه است .

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال