Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گلسار از آماده‌باش کامل نیروهای مجموعه مدیریت شهری با توجه به شرایط جوی به وجود آمده خبر داد وگفت: این شهر بالاترین میزان بارندگی را در استان البرز داشته است.

احمد کیاروستا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی تا ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته شهر گلسار با ۲۵ میلی متر بارش بالاترین میزان بارندگی در استان البرز را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تلاش عوامل مجموعه مدیریت بحران شهر گلسار کلیه آب گرفتگی‌های سطح شهر مرتفع و نیروهای خدمات شهر در آماده باش کامل هستند.

شهردار گلسار خاطرنشان کرد: تسهیل عبور و مرور شهروندان در اولویت مدیریت شهری است و اقدامات لازم در اسرع زمان انجام می‌شود.

کد خبر 533328

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرج شوراي شهر بارندگی استان البرز آبگرفتگی بارش باران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های این استان کویری در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزدگفت: میزان بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳۹.۷ میلیمتر بوده و میزان بارندگی مدت مشابه سال آبی گذشته ۹۸.۸ و متوسط دوره آماری ۸۹.۷ میلیمتر است که این میزان بارندگی برای یکسال آبی در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.
وی افزود: بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته تاکنون ۴۱.۴ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری ۵۵.۸ درصد افزایش داشته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: میزان بارندگی طی سال آبی جاری در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم نسبت به میانگین دوره آماری افزایش داشته است.

کد خبر 850238 برچسب‌ها استان یزد خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • بارش‌های این استان کویری در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بود
  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن