Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: هیچ جوانی نیست که در ابتدای جوانی ازدواج کند مگر آنکه ناله شیطان بلند می‌شود:‌ای وای،‌ای وای، دو سوم دین خود را از من حفظ کرد، پس این بنده باید تقوای الهی را در یک سوم باقی مانده پیشه سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا ملایی افزود: هر گاه خواستگاری برای دختر شما نزد شما آمد که دین و امانتداری وی رضایت بخش بود، پس دختر خود را به او تزویج نمایید در غیر این صورت، فتنه و فساد در زمین پیدا زمین پیدا می‌شود.

خطیب جمعه فهرج گفت: از حضور حماسی مردم فهرج در تجمع یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی چه در مرکز شهرستان و چه در بخش نگین کویر تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام آقا ملایی اظهار داشت: آمریکا باید دریافته باشد با عملیات ایذایی نظامی نمی‌تواند برای میز مذاکرات برگ برنده‌ای دست و پا کند او همچنان که در عملیات دزدانه دریایی اش عقب نشست باید بر سر میز مذاکره نیز عقب بنشیند، زیرا اکنون در ایران عرصه دیپلماسی و میدان یکی است و وحدت و اتحاد تام برقرار است.

او گفت: آمریکا دیگر نمی‌تواند حتی در لفظ از گزینه نظامی در خصوص ایران سخن بگوید و این گزینه عملا از روی میز برداشته شده است این عملیات بزرگ پیام روشن به مزدوران منطقه‌ای آمریکا مانند عربستان و امارات نیز هست.

آقا ملایی افزود: یعنی وقتی ارباب شما را زمین گیر می‌کنیم شما تکلیف تان معلوم است بهتر است حساب کار خود را بکنید.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: سریال شکست‌های آمریکا ۴۳ سال است ادامه دارد انشاالله شاهد شکست بزرگ‌تر و راهبردی‌تر و رسوایی بیشتر این ابر قدرت پوشالی و رو به افول خواهیم بود و اخبار امید بخش تری را از جبهه مقاومت دریافت خواهیم کرد این عملیات ترکیبی و هوشمندانه فرزندان ایران عزیز و سپاهیان دلاور و مرزداران مومن دریایی را ارج می‌نهیم و همت و ایمان و سرعت و دقت و هوشمندی و شجاعت و آرامش بی نظیرشان در میدان رزم، تحسین کرده و با تمام وجود از این رزمندگان سلحشور و فرماندهان سرافرازشان، در نیروی دریایی سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی و تشکر می‌کنیم.

او افزود: هر ماه شورای فرهنگی شهرستان تشکیل جلسه داده و بیشتر از نود درصد مصوباتش اجرایی شده است.

آقا ملایی اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرموده است: راه اصلاح یک مملکتی، فرهنگ آن مملکت است.

خطیب جمعه فهرج گفت: ساده اندیشی است که گمان شود با وابستگی فرهنگی، استقلال در ابعاد دیگر امکانپذیر است، بی جهت و من باب اتفاق نیست که هدف اصلی استعمارگران که در راس تمام اهداف آنان است، هجوم به فرهنگ جوامع زیر سلطه است، با انحراف فرهنگ، هر چند جامعه در بعد‌های اقتصادی، سیاسی، صنعتی و نظامی قدرتمند و قوی باشد، ولی پوچ و پوک و میان تهی است.

امام جمعه شهرستان فهرج افزود: ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرموده است: اصلاح فرهنگ عمومی، از همه کار‌ها مهم‌تر است، چون این کار، محور همه کار‌های دیگر است.

خطیب جمعه فهرج گفت: جمعیت جوان ایرانی به سرعت درحال پیشروی به سمت سالمندی است و حفظ نمای جمعیت جوان در هر کشوری از اهداف راهبردی آن کشور محسوب می‌شود، رشد جمعیت تامین نیروی کار، رشد اقتصادی و تجاری و حتی قدرت و اقتدار ملی هرکشوری را به دنبال دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شکست آمریکا آقا ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی

طرفداری| تیم فوتبال الاتحاد کلبا با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود برابر الوصل تن به شکست داد.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید. مهدی قائدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قائدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قائدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند. تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است