Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:35:20 GMT

ملت ایران در ۱۳ آبان سیلی محکمی به استکبار زد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۶۰۰۷

ملت ایران در ۱۳ آبان سیلی محکمی به استکبار زد

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی ضمن گرامی داشت ۱۳ آبان اظهار داشت: دومین سیلی محکمی که طی چند روز گذشته به سردمداران دولت غارتگر آمریکا زده شد، توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه خرم آباد افزود: نیروهای آمریکایی با حمله به نفتکش ایرانی و هدایت آن به مکانی دیگر باعث شد که جان بر کفان سپاه پاسداران با اجرای عملیاتی پیچیده بر روی عرشه کشتی سرقت شده حاضر شوند و این کشتی را علیرغم تلاش های هوایی و زمینی نیروهای آمریکایی به سمت ایران هدایت کنند و این خود ضربه سنگینی به پیکره نیروهای آمریکایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد : این حرکت سپاه پاسداران به کشورهای همسایه ایران اسلامی نشان داد همچنان آمادگی برپایی امنیت در دریاهای کشور عزیزمان را داریم.

وی از حضور همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان، بسیج دانش آموزی، جوانان و نوجوانان هلال احمر، جوانان انقلابی  در برپایی نمایشگاه بصیرت افزایی و استکبار ستیزی که هنرمندانه حضوری فعال داشتند تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در فراز دیگری از سخنانش به جلسه اخیر هیئت دولت اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی ریاست جمهوری اسلامی کشورمان برای پنجمین بار بر مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا تاکید کردند.

وی با بیان اینکه قطع دست های پنهان در رانت و فساد توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تاکید شد اظهار داشت: امید می‌رود در دولت سیزدهم از سوی وزرا و معاونان آنها مبارزه با فساد و بسترهای فسازا در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در استان لرستان باید مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا با موشک نقطه زن عدالت مورد اصابت قرار گیرند  تا هیچ کس اجازه فساد و بسترهای فسادزا را ایجاد نکند.

وی تصریح کرد: عدالتخواهی، برنامه ریزی و اجرای عدالت در سطح دستگاه‌های استان لرستان باید مورد توجه همه مسئولان انقلابی قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امروز متاسفانه یکی از شهرهای استان لرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و ۵ شهرستان دیگر در استان زرد می‌باشند که این نشانه این واقعیت است که باید مراقب باشیم.

وی از همه اقشار مختلف مردم خواست ضمن همکاری با مراکز تزریق واکسن کرونا را در اولویت خود قرار دهند.

برچسب‌ها خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد فساد و بسترهای استان لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد

بهروز مرادپور اظهار کرد: با ثبت میزان بارندگی روزهای اخیر، میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به ۴۹۷.۳ میلی متر می رسد.

وی افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۷۴.۸، بروجرد ۲۷.۳، کوهدشت ۸۶.۵، الیگودرز ۳۶.۱، پلدختر ۷۴، دورود ۳۸، الشتر ۵۹.۷ و نورآباد ۴۹.۷ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: همچنین میزان بارندگی در ازنا ۳۷.۶، ایمان آباد ۵۸، سپیددشت ۶۷.۷، ریمله ۸۶.۱ و شول آباد ۷۲.۳ و سراب دوره ۷۳.۸ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه وارد کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • لبه تیغ
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!