Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: راه اصلاح یک مملکت و جامعه فرهنگ آن جامعه است.

او با اشاره به اینکه اصلاح باید از جامعه شروع شود گفت: موجودیت هر جامعه‌ای از  فرهنگ آن جامعه نشات می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ریگان عنوان کرد: هدف اصلی استعمارگران که در راس تمام اهداف آن‌ها هجمه به سمت فرهنگ جوامع و زیر سلطه بردن  فرهنگ آن جامعه است.

حجت الاسلام رضا زاده افرود: فضا‌ی مجازی علیه جوانان انقلابی است و شبکه‌های معاند و ماهواره ای تیر‌های خود را به سمت جوانان نشانه گرفته اند، فرهنگ قرانی و عدالت محوری فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه باید پیاده شود .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه همه ما در قبال فرهنگ عمومی مسئول هستیم به وقت شناسی و وجدان کاری در شهرستان تاکید نمود.

حجت الاسلام رضا زاده به شهادت شهید تهرانی مقدم اشاره نمود و گفت: مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان فهمیدند ایران روبه روی ظلم ایستاده است.

او بیان داشت: امریکا و ناو امریکایی اش با دندان مسلح در دزدی وچپاول به درجه استادی نفتکش ایرانی را دزدیدند و نفت ان را به غارت بردند، اما دلاورمردان سپاه کاری می‌کنند که هیمنه پوشالی امریکا فرو می‌ریزد.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه بعداز شهادت سردار دل‌ها سپاه با موشک نقطه زن عین الاسد را با خاک یکسان می‌کند افزود: آن روز هم سپاه در یکی بودن میدان و دیپلماسی عزتمندی قدرت ایران وملت را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام رضا زاده از حضور مردم شهرستان در تجمع ۱۳ابان قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه فرهنگ عمومی امام جمعه ریگان حجت الاسلام فرهنگ آن رضا زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت