Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 5 بازی ادامه یافت.

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA‌ پرداختیم.

به گزارش طرفداری، میامی هیت و بوستون سلتیکس از ساعت 03:00 بامداد امروز در ورزشگاه FTX میامی به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری 95-78 سلتیکس پایان یافت. کوارتر دوم نتیجه بازی را تعیین کرد جایی که بوستونی ها با نتیجه 33-9 در این وقت از بازی پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کار نیز مصدومیت کایل لاوری وضعیت را برای هیت سخت کرد و سرانجام آنها اولین شکست خانگی خود در این فصل را تجربه کردند. جیلن براون با 17 امتیاز امروز بهترین بازیکن تیمش بود.

یوتا جز با آتلانتا هاوکس دیدار کرد. یوتا برای ادامه یافتن فرم خوبش و تثبیت صدرنشینی در جدول کنفرانس غرب نیازمند کسب پیروزی بود. در نهایت یوتا کار سختی نداشت و موفق شد با نتیجه 116-98 برتری را از آن خود کند. بوگدان بوگدانوویچ با 23 امتیاز شاخص ترین بازیکن تیمش از لحاظ امتیازآوری در این مسابقه بود. رودی گوبرت نیز با 13 امتیاز و 15 ریباند بازی خوبی انجام داد و این درحالی بود که یوتا داناوان میچل را در این مسابقه در اختیار نداشت. در تیم آتلانتا نیز تری یانگ 21 امتیاز آورد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

در آخرین بازی برگزار شده لس آنجلس لیکرز که لبران جیمز را در اختیار نداشت میزبان اوکلاهاماسیتی تاندر بود. در مقطعی از بازی لیکرز موفق شد اختلاف را به 19 امتیاز برساند اما در نهایت این عملکرد فوق العاده تیم جوان تاندر به رهبری شی گیلجس الکساندر بود که باعث شد آنها با نتیجه 107-104 پیروز از زمین مسابقه خارج شوند. این مسابقه حواشی خاص خود را داشت و در بعضی صحنه ها شاهد درگیری میان بازیکنان دو تیم بودیم. شی گیلجس الکساندر با 28 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود و در تیم لیکرز، آنتونی دیویس 29 امتیاز و 18 ریباند ثبت کرد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود. راسل وستبروک نیز روز خوبی تجربه کرد اما 27 امتیاز او نیز برای گذر از تاندر کافی نبود. لیکرز در این فصل نشان داده که تیمی بسیار پر فراز و نشیب است و باید دید در نهایت آنها به فرم خوب 2 فصل برمی گردند یا خیر.

نتایج سایر مسابقات فیلادلفیا سونی سیکسرز 98-109 دیترویت پیستونز هیوستون راکتس 123-111 فینیکس سانز

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم دراگان اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد گل اللهیار صیادمنش به زسکا صوفیه (زوریا لوهانسک 2-0 زسکا صوفیه) ژاوی در آستانه بازگشت به بارسلونا در قامت سرمربی لوئیز سوارز: اگر توپ طلا را به لواندوفسکی ندهید، من توپ طلای خودم را به او خواهم داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟

طرفداری | لبران جیمز شاید هنوز نامش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود حک نشده باشد، اما نام او در تاریخ لس‌آنجلس ثبت شده است. جینی باس، مالک لیکرز، می‌خواهد نام جیمز در شهر فرشتگان باقی بماند و میراث او بیشتر از این ها در ال ای باقی بماند. 

به گزارش اتلتیک، جینی باس و لس آنجلس لیکرز خواهان بازگشت لبران هستند (کسی که تا 29 ژوئن تصمیم می‌گیرد گزینه بازیکن 51.4 میلیون دلاری خود را برای فصل 25-2024 فعال کند یا نه). یکی از مقامات لیکرز اخیرا گفته که «لبران مشکل تیم نیست». 

انتظار می‌رود این ستاره 39 ساله تا دو فصل دیگر در NBA بازی کند. لیکرز حاضر است همه شرایط را برای رقم زدن هفتمین فصل لبران جیمز در این فرنچایز آماده کند. لیکرز حتی حاضر است یک تمدید قرارداد سه ساله به لبران ارائه دهد، آن هم با دستمزدی که در مجموع به 164 میلیون دلار خواهد رسید. قرارداد جدید اما تنها کاری نیست که لیکرز می خواهد برای نگه داشتن پادشاه انجام دهند. 

برانی جیمز، پسر لبران برای حضور در درفت ان بی ای اعلام آمادگی کرده و لیکرز تمایل بسیار زیادی به درفت کردن او دارد. لبران از مدت ها قبل گفته که می خواهد با برانی هم تیمی شود، او سال 2022 به اتلتیک گفت:

در آخرین سال خودم با پسرم بازی خواهم کرد. 

لبران جیمز به احتمال زیاد صبر خواهد کرد تا ببیند تیم چگونه آف سیزن را مدیریت می‌کند و کدام بازیکنان را به عنوان ستاره سوم به زوج او و آنتونی دیویس اضافه می کند. لیکرز با قبول شکست در بازی پنجم راند اول پلی آف کنفرانس غرب مقابل دنور ناگتس، از دور رقابت ها کنار رفت. حالا حداقل 6 ماه لبران جیمز را در NBA نمی بینیم و البته باید منتظر ورود تیم ملی آمریکا به المپیک پاریس به رهبری او هم باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS