Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد:‌خوشبختانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور ما، در حوزه محتوا بسیار غنی هستیم چراکه قرآن کریم، مکتب اهل بیت(ع) و مکتب امام خمینی(ره) که برگرفته از این دو است موجب شده دست ما در حوزه محتوا بسیار پر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز مهم است بهره برداری از محتوای غنی دینی و انقلابی برای نسل جدید است که باید با زبان و ادبیات مناسب و همراه با ابتکار و خلاقیت به مخاطب جوان و نوجوان برسانیم و لذا هنر بهترین و موثرترین روش برای این مسئله است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهت داشتن محتوای غنی از سال‌های گذشته همواره مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و دشمنان به دنبال این هستند  ارزش‌های اسلامی و انقلابی را تحت عملیاتی سازمان یافته مورد هجمه قرار دهند، گفت: یکی از روش‌های مهم صیانت از فرهنگ دینی و انقلابی تبیین گفتمان قرآنی و دینی انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری تحت عنوان جهاد تبیین این مسئله را یادآور شدند و فضای مجازی یک فرصت و ظرفیت مناسب برای تحقق جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 محمد گودرزی بیان کرد: امروز یکی از عرصه‌های جهاد جوانان و نوجوانان جهاد تبیین است که جوانان و نوجوانان در گام دوم انقلاب علاوه بر نقش آفرینی در جهاد علمی و جهاد خدمت رسانی باید در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و قله های بلند را فتح نمایند.

وی افزود: خوشبختانه سازمان فضای مجازی بسیج از پنج سال گذشته کار خود را به شکل کاملا حرفه‌ای در حوزه تولید محتوای دیجیتال آغاز کرده و به صورت تخصصی در این زمینه پیش رفته که خوشبختانه علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در این راستا شکل گرفته است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رویکرد بسیج در فضای مجازی حمایت از توانایی‌ها و استعدادها و توانمند سازی است و این رویکرد تاکنون دستاوردهای چشمگیری در حوزه تولید محتوا رقم زده که اینگونه رویدادها توانسته نقش موثری در این راستا ایفا کند.

 محمد گودرزی  افزود: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان انیمیشن،بازی و نرم افزار در استان مرکزی در قالب ۷ تیم ۳ تا ۵ نفره در استان مرکزی از ۱۲ آبان شروع شد که امروز اختتامیه آن همزمان با سراسر کشور با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد و دو تیم از استان مرکزی به مرحله کشوری نیز راه پیدا کردند.

در پایان این رویداد و با نظرات تخصصی هیئت داوران در بخش بازی رسانه‌ای تیم شهرستان خنداب به عنوان برگزیده و در بخش پویا نمایی تیم شهرستان محلات به عنوان برگزیده انتخاب و تیم شهرستان فراهان شایسته تقدیر شدند و از داوران این رویداد نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی استان مرکزی انقلاب اسلامی استان مرکزی جهاد تبیین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر  گفت: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.

وی ضمن تاکید بر این مساله که تلاش در جهت تحقق شعار سال یک وظیفه عمومی است گفت: شعار سال و انتظارات رهبر معظم انقلاب در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

آهنگر ادامه داد: تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که در این نشست ها مطرح شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بویژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران و استان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود