Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط‌کریم طی سخنانی گفت: هفته نوجوان در ایران یاد آور شهادت نوجوانی است که به یکباره قله های عزت، شرف، انسانیت و غیرت را پیمود.

وی افزود: امروز شهید فهمیده به حق الگوی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار، جهاد و شجاعت برای دانش آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان کشور ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه در ادامه با اشاره به قلدری آمریکا گفت: آمریکای جنایتکار بداند که ایران اسلامی بر سر امنیت و منافع خود با کسی شوخی نداشته و هر گونه قلدری و قلدر مآبی را پاسخی کوبنده، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد و زور گویان را سر جایشان خواهد نشاند.

وی به آمریکایی ها توصیه کرد که با دم شیر بازی نکنند و بیش از این خود را رسوا  و ضعف و ناتوانی و افول قدرت خود را نمایان نکنند.

کشورهای منطقه به دشمن اعتماد نکند امنیت همسایگان در دست ایران است

امام جمعه شهر گلستان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حرکت شجاعانه سربازان انقلاب قدرت توخالی آمریکا را درهم شکست و بینی آمریکا را به خاک مالید کشور های منطقه نباید به آمریکا و اسرائیل دل ببندند، لنگرگاه امنیت منطقه و همسایگان، ایران است.

 حجت الاسلام محمود نورپور ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار اسلام  شهید حاج حسن تهرانی مقدم پدر علم موشکی کشورمان افزود: آن شهید بزرگوار و هم رزمانش با جهاد عملی خویش امنیت و صلابت کشور را تضمین کردند.

وی ضمن تشکر از حضور و تجمع با شکوه دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون و مردم در تجمع ضد استکباری یادآورشد: در طول تاریخ همواره جبهه مستکبران و مستضعفان در برابر هم بوده و خواهد بود.

وی افزود: عده ای با روحیه سلطه طلبی و استکباری و قلدری بر عده ای ظلم و ستم می کنند، وظیفه هر دولت و ملت مسلمان مقابله و مبارزه با استکبار است.  

وی افزود: شاخص ترین مصادیق استکبار و ستمکاری انگلیس، اسرائیل و کشور های غربی به سرکردگی شیطان اعظم آمریکا است و مردم ایران اسلامی ۴۳ سال قبل با انقلاب، بینی مستکبران بویژه آمریکا را به خاک مالیدند.

حجت الاسلام نورپور بیان داشت: فرزندان شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی دریایی سپاه، در برابر دزدان دریایی نفتکش حامل نفت صادراتی کشورمان در دریای عمان وارد عمل شده و با اجرای عملیات هلی برن، بر روی عرشه نفتکش آن را تصرف و سالم به آب های ایران هدایت کردند که این نشانگر اقتدار نظام و فرزندان نظام است که در برابر قلدری آمریکا ایستادگی می کنند.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران ایرنا رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ایرنا رباط کریم جمهوری اسلامی ایران ایرنا رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود