Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: جلوگیری دلاورانه سپاه از دزدی آشکار آمریکایی‌ها افتخاری برای کشور است‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه ایام‌الله نباید فراموش شود، اظهار داشت: سفارتخانه به معنای خاک کشور است و زمانی که دانش‌آموزان و دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر کردند به معنای تسخیر آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علما با بیان اینکه امام(ره) از همه و از 13 آبان دفاع کرد، گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در اعتراض به کاپیتولاسیون بود که به آمریکا اجازه می‌داد هر اقدامی بدون محاکمه قضایی در ایران انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز نفتکش آمریکایی اسیر ماست و این نشانه قدرت است، افزود: جلوگیری دلاورانه سپاه از دزدی آشکار آمریکایی‌ها افتخاری برای کشور است‌. ‌‌

ماموستا کلشی‌نژاد: دانشجویان خط امام(ره) در 13 آبان نسخه قلدری آمریکا را پیچیدندچراغ سبز آمریکا به قاهره در زمینه عقد قرارداد گازی با لبنانافول آمریکا در فضای مجازی تحقق یافتنی است

‌نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جوانان و روحانیون باید تمدن اسلامی را برای مردم و دنیا تبیین و بیان کنند، افزود: باید اسلام ناب که آمریکا را به زانو در‌می‌آورد، تبلیغ شود وگرنه عربستان نیز اسلام دارد اما ترامپ رو در رو او را گاو شیرده خطاب کرد.

وی با بیان اینکه زلالیت و جامعیت اسلام را به دنیا بگویید عنوان کرد: باید گام دوم مقام معظم رهبری را تفسیر و بیان کنیم و این کار جوانان است. 

‌انتهای پیام/832/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد