Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:27:48 GMT

لیست تیم ملی اسپانیا برای بازی های ملی نوامبر 2021

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۶۴۷۴

هافبک تهاجمی میلان که فصل موفقی را سپری می کند، از سوی لوئیز انریکه به تیم ملی اسپانیا فراخوانده شد؛ رئال مادرید هم بعد از مدت ها دوباره در لیست لاروخا نماینده دارد

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا لیست 25 نفره خود برای بازی های ملی ماه نوامبر 2021 را انتخاب کرد.

طرفداری | با اعلام حساب رسمی توییتر فدراسیون فوتبال اسپانیا، لوئیز انریکه لیست تیم ملی اسپانیا برای بازی های سرنوشت ساز مقابل یونان و سوئد در مقدماتی جام جهانی 2022 را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست، نام دنی کارواخال از رئال مادرید به چشم می خورد تا رئال مادرید پس از ماه ها دوباره در تیم ملی اسپانیا نماینده داشته باشد. آنسو فاتی پس از مصدومیت طولانی مدتش برای اولین بار دعوت شده و دوباره گاوی نیز در لیست انریکه حضور دارد. جالب ترین نکته این لیست، حضور براهیم دیاز هافبک تهاجمی 22 ساله میلان است که پس از درخشش در سری آ، نظر انریکه را جلب کرده است. میکل اویارزابال، فران تورس و پدری به علت مصدومیت در لیست انریکه دیده نمی شوند و مطابق معمول از فابین رویز، لوئیس آلبرتو و آنخلینیو هم خبری نیست. 

دروازه بانان داوید دخیا (منچستریونایتد) اونای سیمون (اتلتیک بیلبائو) روبرت سانچز (برایتون) مدافعان سزار آزپیلیکوئتا (چلسی) دنی کارواخال (رئال مادرید) آیمریک لاپورت (منچسترسیتی) اریک گارسیا (بارسلونا) پائو تورس (ویارئال) اینیگو مارتینز (اتلتیک بیلبائو) جوردی آلبا (بارسلونا) خوزه گایا (والنسیا) هافبک ها سرخیو بوسکتس (بارسلونا) رودری (منچسترسیتی) گاوی (بارسلونا) کارلوس سولر (والنسیا) کوکه (اتلتیکو مادرید) میکل مرینو (رئال سوسیداد) وینگرها و مهاجمان پابلو سارابیا (اسپورتینگ) یرمی پینو (ویارئال) آلوارو موراتا (یوونتوس) رودریگو مورنو (لیدز یونایتد) پابلو فورنالس (وست هم) دنی اولمو (لایپزیش) آنسو فاتی (بارسلونا) براهیم دیاز (میلان)

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم دراگان اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد گل اللهیار صیادمنش به زسکا صوفیه (زوریا لوهانسک 2-0 زسکا صوفیه) ژاوی در آستانه بازگشت به بارسلونا در قامت سرمربی لوئیز سوارز: اگر توپ طلا را به لواندوفسکی ندهید، من توپ طلای خودم را به او خواهم داد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه!

همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

کد خبر 847376 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد