Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:18:56 GMT

نجات پاکبان شهرداری خرم‌آباد از کانال آب

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۷۰۴۴

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرم‌آباد گفت: ایستگاه شماره دو خرم‌آباد، پاکبان شهرداری را از کانال آب نجات دادند.

به گزارش ایمنا، مهرداد علی‌پناه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های عصر دیروز، آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو خرم‌آباد، پاکبان شهرداری را از کانال آب نجات دادند.

وی افزود: به دنبال بارندگی‌های عصر دیروز یکی‌از پاکبانان منطقه شصت متری در کانال آب بلوار شهید شفیع‌پور سقوط کرد که آتش‌نشانان واحد امداد و نجات ایستگاه شماره دو خرم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این پاکبان حین انجام کار به داخل کانال آب سقوط کرد که خوشبختانه ره‌گذران از غرق شدن وی جلوگیری کردند، ولی شدت جریان آب مانع از خارج کردن وی از کانال آب بود.

وی گفت: آتش‌نشانان پس‌از بررسی موقعیت فرد گرفتار شده و شدت جریان آب با استفاده از بیل مکانیکی پاکبان را از کانال آب خارج کردند.

منبع: ایسنا

کد خبر 533345

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر خرم آباد شهرداری خرم آباد پاکبانان شهرداری پاكبان کانال آب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کانال آب خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: دیشب تماسی مبنی بر مفقودی ۲ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شاه حسن به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد، که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر اسفراین به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان طی جستجوی پنج ساعته، ۲ نفر مفقودی را پیدا کردند و به خانواده آنها تحویل دادند.
شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • لحظه نجات فرد پناهنده بر روی درخت در سیل (فیلم)
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه حصار دار خوسف با ۵۵ میلی متر
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد