Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز مشخص نیست محسن مسلمان پرسپولیسی خواهد شد یا نه.

به گزارش طرفداری، طی روزهای اخیر و پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک موج جدیدی علیه وضعیت تاکتیکی پرسپولیس در رسانه ها و فضای مجازی ایجاد شده است. به گونه ای که بسیاری معتقدند کمبود یک بازیکن خلاق به عنوان بازیساز در قلب خط میانی پرسپولیس دیده می شود تا بتواند جای خالی نوراللهی را پرکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده نام محسن مسلمان بیش از پیش به گوش برسد و حتی برخی پا را فراتر گذاشته و مدعی شده اند یحیی و مسلمان برای انتقال به پرسپولیس به توافق رسیده اند. 

این اخبار در حالی منتشر می شود که در سیستنم ۲-۴-۴ خطی یحیی گل محمدی پستی برای هافبک بازیساز وجود ندارد و بار حملات و پیشروی به سمت دروازه حریف روی دوش مدافعان کناری و وینگرهاست. در فصل قبل هم پرسپولیس با همین آرایش قهرمان شد و تا فینال آسیا پیشروی کرد اما در آن مقطع حضور بازیکنی چون نوراللهی که قدرت پا به توپ، شوتزنی و بازیسازی داشت باعث شده بود به جز وینگرها، سرخ پوشان از میانه میدان نیز خطرناک باشند به ویژه این که کنار نوراللهی بازیکنی چون کامیابی نیا نیز حضور داشت که مرد اول درگیری های میانه میدان بود.

حالا با توجه به جدایی نوراللهی و نیمکت نشینی کامیابی نیا، این وظایف بر دوش اسدی و سرلک افتاده که هنوز در این امر موفق نشان نداده اند و البته که مدافعان و وینگرهای پرسپولیس نیز به شرایط آرمانی نرسیده اند.

همه این مسائل دست به دست هم داده تا شایعه جذب محسن مسلمان بیشتر از همیشه به گوش برسد و سکوت باشگاه پرسپولیس و کادرفنی نیز این شائبه را افزایش داده است.

حال باید دید درنهایت با حضور احتمالی مسلمان، یحیی گل محمدی تغییر سیستم داده و روش دیگری را برای حضور موفق در لیگ آزمایش خواهد کرد یا همچنان روی سیستم مورد نظر و موفق خود پا فشاری می کند؟

طی روزهای آینده قطعا پاسخ این سوال مشخص خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟