Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:06:18 GMT

عادت دارم کنار رونالدو بازی کنم نه در مقابل او

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۷۱۳۲

عادت دارم کنار رونالدو بازی کنم نه در مقابل او

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، می‌گوید آنها تمام تلاش خود را برای متوقف کردن رونالدو انجام خواهند داد اما باید توجه داشته باشند که با تیم یونایتد بازی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فردا شب در حساس‌ترین بازی هفته فوتبال انگلیس و اروپا در ورزشگاه اولدترافورد میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک بازی مرگ و زندگی دیگر برای اوله گنار سولسشر محسوب می شود و سرمربی نروژی امیدوار است تیمش با توجه به فرم فوق العاده کریستیانو رونالدو در این مسابقه نتیجه خوبی کسب کند.

 

 

 

 

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی و هموطن کریستیانو رونالدو درباره تقابل فردا گفت: "فکر کنم که او خیلی خوب کار می‌کنند و در این فصل با گل‌های دیر هنگامش به منچستر یونایتد کمک زیادی کرده است. او می تواند در بازی تعیین کننده باشد. ما سعی می‌کنیم جلوی او را بگیریم و مطمئن شویم که شنبه گل می‌زند. با این حال ما مقابل کریستیانو رونالدو بازی نمی‌کنیم بلکه برابر منچستر یونایتد قرار می گیریم. ما روی کار خود تمرکز خواهیم کرد."

 

برناردو سیلوا در ادامه گفت: "من فکر می‌کنم بحث بیشتر بر سر کنترل توپ است زیرا می دانیم منچستریونایتد بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی دارد که بسیار خطرناک هستند. آنها در صورت داشتن موقعیت کشنده عمل می ‌کنند و از طرف دیگر به فضای زیادی برای گلزنی احتیاج ندارند. تنها راه برای جلوگیری از ایجاد موقعیت توسط آنها، استفاده از توپ است. این که تا جایی که می توانیم توپ را در اختیار داشته باشیم و سعی کنیم آنها را در یک سوم دفاعی‌شان نگه داریم و سعی کنیم تا حد امکان از ضد حملات جلوگیری کنیم. بنابراین بله، ما سعی می کنیم تا جایی که می توانیم متمرکز باشیم تا این کار را انجام دهیم و بازی را ببریم."

 

 

 

 

برناردو در ادامه پیرامون قرار گرفتن مقابل رونالدو گفت: "من هرگز مقابل او بازی نکرده‌‌ام. در واقع عادت دارم رونالدو را در کنار خود داشته باشم. من مقابل بسیاری از هم تیمی هایم بازی کرده ام. وقتی با وولوز بازی می کنم، با نیمی از تیم ملی بازی می کنم.

 

وقتی مقابل لیورپول بازی می‌کنم، با دیه‌وگو ژوتا بازی می‌کنم، وقتی مقابل یونایتد بازی می‌کنم، مقابل برونو فرناندز نیز بازی می‌کنم. هم تیمی‌های زیادی اینجا در لیگ برتر هستند. البته کریستیانو یک نام بزرگ است، همانطور که همه می دانند. این یک بازی دیگر است، یک بازی مهم؛ برای ما بسیار مهم است، اما فقط یک بازی دیگر. او کاپیتان است، کاپیتان ما. بازیکن مهمی برای ما در داخل و خارج از زمین است. بهترین گلزن برای پرتغال و کلا در بین همه کشورها. او بازیکنی است که همه او را می شناسند. من نیازی به توصیف او و اهمیتش برای ما در تیم ملی ندارم."

منچستر یونایتد منچستر سیتی کریستیانو رونالدو برناردو سیلوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر سیتی کریستیانو رونالدو برناردو سیلوا کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد برناردو سیلوا بازی می کنم یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس

مدافع پرتغالی بارسلونا از تیم رویایی پنج نفره خود رونمایی کرده است.

طرفداری | ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی باشگاه بارسلونا تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است.

ژائو کانسلو که این فصل در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند و در مجموع از بازیکنان خوب این تیم اسپانیایی بوده است، در گفتگو با سایت fifpro تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است. تیم کانسلو متشکل از یک دفاع، دو هافبک و یک مهاجم است. کانسلو، ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی را درون دروازه قرار داده و دیگر مدافع باشگاه منچسترسیتی و البته هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، روبن دیاز را در خط دفاع گذاشته است.

دو هافبک تیم منتخب او شامل رونالدینیو و برناردو سیلوا می‌شود و در نهایت تک مهاجم تیم او هم کریستیانو رونالدو است. کانسلو دلیل‌اش برای حضور رونالدو به عنوان مهاجم تیم منتخب‌اش گفت:

کریستیانو رونالدو یک افسانه برای کشور من است. او را به خاطر تمام گل‌هایی که زده و به خاطر الهام بخشیدن به جوانان، در این تیم قرار دادم.

تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو دروازه‌بان: ادرسون دفاع: روبن دیاز هافبک: رونالدینیو و برناردو سیلوا مهاجم: کریستیانو رونالدو تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم