Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 4 عضو یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 605 کیلوگرم تریاک و حشیش در کنارک خبر داد.

 سردار احمد طاهری گفت : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله موادمخدر توسط یک باند از مناطق ساحلی شهرستان کنارک دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات اعضای این باند  روز گذشته اعضای این باند را در محل و مخفیگاه خود در سواحل درک شهرستان کنارک که قصد جابه جایی و انتقال محموله را به مرکز استان و سپس به عمق کشور داشتند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تکاوران پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور در محل اختفای اعضای این باند، مخفیگاه آنان را در حلقه محاصره خود قرار داده و زمین گیر کردند.
سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مأموران انتظامی ضمن دستگیری 4 قاچاقچی در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 605 کیلو و 292 انواع مواد مخدر شامل؛ 471 کیلو و 522 گرم تریاک و 133 کیلو و 770گرم حشیش کشف کردند.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان