Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: مشکل فنی واحد الفین پتروشیمی مارون با تلاش مدیران و کارکنان این شرکت در حال برطرف شدن است و این واحد تا ساعاتی دیگر وارد مدار تولید می‌شود.

فریدون بندری روز جمعه در بازدید از واحد الفین پتروشیمی مارون که با مشکلات فنی مواجه شده، بیان داشت: شرکت پتروشیمی مارون یکی از مجموعه‌هایی بوده که در راستای نیل به اهداف زیست محیطی، فعالیت‌های خوب و قابل قبولی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه به دنبال ایجاد مشکل فنی در واحد الفین، شاهد خروج گاز و ایجاد دود از مشعل‌های فلر این شرکت بوده‌ایم که طبعا مضرات زیست محیطی را به دنبال داشته است.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با اشاره به اهمیت وضرورت موضوع اضافه کرد: در بازدید امروز ضمن بررسی علل مربوطه، نسبت به اخذ گزارش آخرین اقدامات انجام شده توسط شرکت و برنامه‌های آتی اقدام شد.

وی افزود: هم‌اکنون با تلاش عوامل فنی، چند واحد از این شرکت در مدار تولید قرار گرفته و امیدواریم در ساعات آتی نیز واحد الفین که مهم ترین واحد این مجموعه است، وارد مدار تولید شده و مشعل‌های فلر خاموش شود.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند که مسائل زیست محیطی شهرستان با اولویت خاص دنبال شده و هیچ مسامحه‌ای در این زمینه از هیچ یک از دستگاه‌های مربوطه پذیرفته نیست.

همچنین نماینده بندر ماهشهر و بندر امام خمینی درخصوص این بازدید بیان داشت: در نشست امروز با مدیرعامل پتروشیمی مارون مقرر شد این پتروشیمی تا پایان سال نسبت به طراحی و راه‌اندازی ۲ طرح زیست محیطی مربوط به فلرینگ و پساب‌های خروجی اقدام کند.

آقاجری تاکید کرد: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نیز تا پایان عملیات رفع نقص فنی و خاموش‌شدن مشعل‌های فلر، در محل شرکت حضور مستمر و مداوم داشته و نسبت به پایش مؤلفه‌های زیست محیطی اقدام خواهد کرد.

همچنین روابط عمومی پتروشیمی مارون در اطلاعیه‌ای، از مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی عذرخواهی و اعلام کرد با درک و حفظ صیانت از محیط زیست، کوشش خود را در حفظ سرمایه ملی از طریق همکاری با مسوولان شهرستان انجام خواهد داد.

به گزارش ایرنا، مشعل‌های فلر پتروشیمی مارون از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه روشن شده که این موضوع باعث افت کیفیت هوا در بندر ماهشهر شده است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی مارون مشعل های فلر بندر ماهشهر واحد الفین زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود