Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام‌ جمعه ساری با بیان اینکه آمریکا توان تقابل در برابر نیروهای ایرانی را ندارد، گفت: کار ابرقدرت پوشالی به جایی رسیده که همانند دزدان دریایی سومالی دست به راهزنی دریایی می‌زند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، با اشاره به اقدام غرورآفرین نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: کار آمریکا، به اصطلاح ابرقدرت پوشالی همانند دزدان دریایی سومالی بود که دست به غارت می‌زند، آمریکا توان تقابل در برابر نیروهای ما را نداشت و ناو‌های آن شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در ادامه گفت: امروز سالروز انتصاب بنده توسط مقام معظم رهبری در مازندران است که ایشان 2 راهبرد مهم برجسته‌سازی برجستگی‌های مردم مازندران و تقویت جریان انقلابی در استان را به بنده امر فرمودند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه 2 راهبرد رهبر معظم انقلاب را براساس وظیفه در دستور کار داریم و 2 راهبرد دیگر یعنی مازندران سالم و مازندران آباد و پیشرفته را نیز تدوین کردیم، خاطرنشان کرد: این 4 راهبرد را در جلسات با اقشار مختلف برای توسعه و پیشرفت استان دنبال می‌کنیم.

وی به 14 آبان روز مازندران، سالروز تشکیل نخستین حکومت شیعی جهان در دیار علویان اشاره کرد و افزود: نخستین حکومت علوی توسط شیعیان مازندران شکل گرفت و با افتخار به این امر مهم، به دنبال مازندران سالم و پیشرفته هستیم‌.

محمدی لائینی با اشاره به در پیش‌بودن روز فرهنگ عمومی، گفت: شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها شکل گرفت که فرهنگ عمومی جامعه بر روی الگوی ایرانی اسلامی طراحی شود تا بیگانگان بر فرهنگ ما را عوض نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، علامه حسن‌زاده آملی را از برجستگی‌های مازندران دانست که بُعدی از ابعاد مازندران را مشخص کرده و خاطرنشان کرد:  ارتحال آن بزرگوار برای جامعه بسیار گران تمام شد.

امام جمعه کرمان: قانون مهریه نیازمند بازنگری و اصلاح استامام جمعه قزوین: مسئولان برای توسعه استان به جوانان اعتماد کنندامام جمعه بوشهر: عملیات نیروی دریایی سپاه در برخورد با آمریکا اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند+فیلم وی با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره فرهنگ که فرمودند، راه اصلاح مملکت فرهنگ آن مملکت است و اصلاح باید از فرهنگ آغاز بشود، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب نیز فرمودند اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم‌تر است.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ عمومی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: همه خطاها زیر سر حب دنیا است و نباید بنده دنیا باشیم.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب تشیع حق این حضرت را در اسلام و مسلمین بالا توصیف کرد و گفت: این امام همان توانست معارفه و احکام دینی را به خوبی تبیین کنند و امروز به برکت تلاش‌های این امام، مذهب ما اسلام ناب جعفری است.

وی با عنوان اینکه حضرت امام زمان (عج) به امام صادق محبت والایی داشته است، افزود: ۴۰۰ نفر از شهدای مازندران روحانی و شاگرد مکتب امام صادق هستند و یادواره این شهیدان فردا در بهشهر برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از وجود پدیده سقط جنین در جامعه گفت: سالانه شمار زیادی از فرزندان حلال زاده سقط می‌شود و نباید ماماهای شریف تن به این کار پست و قتل نفس دهند و مسؤولان این آسیب بزرگ را مدیریت کنند.

امام جمعه ساری به حماسه وعده صادق انجام شده توسط سپاه اشاره واضافه کرد: هر حماسه‌ای نیازمند جهاد تبیین است و باید به مردم این فتح بزرگ را گزارش داد وگرنه در تاریخ ماند.

آیت الله لائینی روایتگری حماسه وعده صادق را لازم دانست و گفت: در حوزه اقتصادی و جهش تولید نیازمند وعده صادق هستیم و در این دولت هشت هزار واحد تولیدی راکد فعال شدند.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف مشکلاتی داریم و مسؤولان با وعده صادق این مشکلات را رفع کنیم.

امام جمعه ساری بر لزوم مشارکت و حماسه آفرینی در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: مرحله دوم انتخابات در برخی شهرهای استان برگزار می‌شود و باید مشارکت کرد.

آیت الله لائینی با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین گفت: صهیونیست‌ها در باتلاق گیر کردند وبدانند که امروز مظلومان جهان و فلسطین یقه ظالمان را چسییدند و تا تسویه کامل نکنند رها نمی‌کنند.

وی گفت: هزاران نفر از دانشجویان در حمایت از غزه قهرمان و فلسطین در حال اعتراض هستند و این نشان آن است که افکار جهانی جرثومه‌های فساد را تحمل نمی‌کنند و دوران حکومت صهیونیست غاصب به پایان رسیده است.

کد خبر 6095626

دیگر خبرها

  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است