Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا تیم فاینورد روتردام در زمین یونیون برلین به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف آلمانی خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در این بازی علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود و آرنه اسلات سرمربی تیم فاینورد به جای او فردریک اورسنس هافبک نروژی خود را به بازی فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۵ ساله نروژی در خط هافبک عملکرد بسیار خوبی داشت. او برای عملکردش به اتفاق دروازه بان فاینورد نمره ۷.۵ دریافت را کرد که بالاترین نمره بین بازیکنان تیم هلندی بود.

به نظر می‌رسد در صورت تداوم مصدومیت جهانبخش و افت فنی او مشابه آنچه که در تیم برایتون انگلیس برای این بازیکن اتفاق افتاد، وینگر تیم ملی کشورمان جای خود را در ترکیب اصلی فاینورد از دست خواهد داد و اورسنس نروژی جای او را خواهد گرفت.

گفتنی است جهانبخش که سال ۲۰۱۸ به عنوان گران‌ترین خرید باشگاه برایتون انگلیس به این تیم پیوست به دلیل چند مورد مصدومیت و به تبع آن ناآمادگی نه تنها جایی در ترکیب اصلی این تیم پیدا نکرد بلکه در بسیاری از بازی ها به سکو‌ها تبعید شده بود.

بیشتر بخوانید

لیگ کنفرانس اروپا/ پیروزی راحت فاینورد در شب گلزنی جهانبخش جهانبخش:مهم‌تر از گلزنی من، پیروزی تیم بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش علیرضا جهانبخش فاینورد روتردام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل