Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیمش پیش از دیدار با وستهم صحبت کرد.

تیم های لیورپول و وستهم در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت:

وضعیت فیرمینو خوب نیست زیرا مصدومیت بدی از ناحیه همسترینگ داشته و این واقعا بدشانسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانیم چه مدت از میادین دور است ولی احتمالا پس از تعطیلات ملی خواهد بود. باید روی این قضیه کار کنیم.

در همین حین، جو گومز و کرتیس جونز نیز بازی یکشنبه را از دست می دهند ولی امیدواریم پس از تعطیلات ملی به جمع تیم اضافه شوند. کرتیس داستان متفاوتی نسبت به فیرمینو دارد. او واقعا در تمرینات بدشانسی آورد. مصدومیت های زیادی در فوتبال دیده ام ولی این واقعا بدشانسی بود. به هر حال او تلاش می کند تا هرچه زودتر به جمع ما بازگردد.باید ببینیم در تعطیلات ملی او چطور بازتوانی خواهد کرد. برای جویی نیز بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم پس از تعطیلات ملی برگردد.

وی در مورد بازگشت فابینیو به ترکیب لیورپول افزود:

فب بازیکن بسیار مهمی است. شما در بازی ها می بینید او چه تاثیری می گذارد. به هر حال ما تصمیم گرفتیم در بازی با اتلتیکو از او استفاده کنیم ولی دقیقه 60 او را با تیاگو تعویض کردیم. احتمالا این بهترین کار بود که هر دو بازیکن بازی کنند و این قدم بزرگی برای هر دو است.

کلوپ در مورد وضعیت هاروی الیوت تصریح کرد:

هاروی خیلی خوب پیش می رود. نمی توانم بگویم دقیقا کی برمی گردد ولی نمی توانیم برای بازگشتش صبر کنیم. شرایط او واقعا خوب است. با هرکس از تیم فیزیوتراپی صحبت می کنم، می گوید هاروی خیلی مشتاق و مثبت پیش می رود و این بسیار خوب است. واقعا زیباست که می بینیم او در تمام طول روز لبخند به لب دارد و سخت تلاش می کنم. او به زودی بازمی گردد ولی نمی توانم زمان دقیق را مشخص کنم.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم دراگان اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد گل اللهیار صیادمنش به زسکا صوفیه (زوریا لوهانسک 2-0 زسکا صوفیه) ژاوی در آستانه بازگشت به بارسلونا در قامت سرمربی لوئیز سوارز: اگر توپ طلا را به لواندوفسکی ندهید، من توپ طلای خودم را به او خواهم داد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تعطیلات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم