Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:10:20 GMT

ایمانیه: تولید محتوای دیجیتال یک نیاز عام است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۷۷۷۵

ایمانیه: تولید محتوای دیجیتال یک نیاز عام است

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: واقعیت های موجود در دنیای کنونی بیانگر نیاز همه گروه های سنی و تخصصی به تولید محتوای دیجیتال مناسب است.

محمدهادی ایمانیه پنجشنبه ۱۴ آبان در آیین اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که توسط سازمان فضای مجازی سپاه فجر برگزار شده است، با ابراز خرسندی از تلاش‌های انجام شده برای رشد و شکوفایی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: ارتباط با جوانان و توجه به فعالیت های مختلفی که در حوزه های گوناگون انجام می‌دهند بیانگر آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که در کنار ریزش های اندک رویش های فراوانی وجود دارد.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت تولید محتوای دیجیتال در دنیای امروز، اظهار کرد: در مدت کوتاهی که سمت مدیریت ارشد استان را پذیرفته‌ام، کاملا دریافته‌ام که همه گروه‌های سنی و تخصصی به این موضوع؛ یعنی تولید محتوای دیجیتال نیازمند هستند.

به گفته ایمانیه در جامعه کنونی ما گروه‌های سنی مختلف از کودکان تا میانسالان در فضای مجازی فعالیت‌های متنوعی دارند و همین مسئله نشان می‌دهد باید بر اساس نیاز هر گروه سنی محتوای مناسب مجازی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان بهداشت جهانی حتی گروه سالمندان را به سه دسته تقسیم کرده است؛ بنابراین تولید محتوای دیجیتال و ایجاد شرایط مناسب در فضای مجازی برای گروه های سنی مختلف از ظرافت های ویژه ای برخوردار است که باید توسط دست اندرکاران این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

ایمانیه با تاکید براینکه گروه‌های تخصصی نیاز جدی به تولید محتوای دیجیتال دارند، گفت: در گفت وگوهای اخیری که با صنعتگران، هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... داشته‌ام نیز دریافته ام که این کمبود به روشنی احساس می‌شود.

وی از فعالان عرصه تولید محتوای دیجیتال در بسیج استان خواست مشکلات موجود در گروه های مختلف سنی و تخصصی و راهکارهای رفع این مشکلات را بررسی کنند و همچنین ارتقا کشور در حوزه های مختلف را مد نظر قرار دهند؛ چرا که این ارتقا سبب افزایش عظمت و اقتدار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

استاندار فارس با بیان اینکه همه سازمان ها و دستگاه ها به تولید محتوای دیجیتال نیاز دارند، عنوان کرد: متاسفانه در سازمان های ما نوعی خشکی و سختی برای تغییرات وجود دارد که وظیفه رفع این مشکل به عهده ما مسئولان است تا راه را برای ورود شما و کار و تلاش و جهاد درجهت ارتقا کشور هموار کنیم.

به گزارش ایسنا، در این آئین، گروه‌های برگزیده سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج معرفی و تجلیل شدند، قدردانی از دستگاه‌های همکار منجمله جهاددانشگاهی استان فارس نیز یکی از برنامه‌های پایانی این رویداد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جمهوری اسلامی ایران سازمان فضای مجازی سپاه فجر سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فارس تولید محتوای دیجیتال گروه های سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی

به گزارش قدس خراسان، سید علی اصغر جلالی موسوی اظهار کرد: متخصصان این نیروگاه با اتکا به دانش و تخصص خود، قطعات مورد نیاز واحدهای بخاری و گازی نیروگاه مشهد را برای حفظ پایداری تولید ساخت و یا بازسازی کرده‌اند که مجموع قطعات ساخت و بازسازی شده در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۰۰۰ قطعه رسیده است. 

مدیر امور تعمیرات مکانیک گفت: کارکنان اداره تجهیزات کمکی با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات به‌ کار رفته در واحدهای بخاری اشکودا و الین، گازی BBC و آلستوم و واحد تصفیه آب نیروگاه، شامل ساخت دو عدد کولر روغن، ساخت قارمونی(اکسپنشن) آب خام، ساخت فیکسچر سنگ زنی روتور ژنراتور، ساخت پیچ پوسته توربین، ساخت انواع ساقه های والو، ساخت انواع سیلندر پیستون، ساخت رینگ های رابط آب خام، ساخت قطعات اکچویترها، اصلاح سایز یاتاقان های ژنراتور، اصلاح محل بوش شافت کلاپ، بازسازی حوضچه روغن ژنراتور، بازسازی انواع والو های سیکل، بازسازی والو های فشار قوی، بازسازی کلاپ ها، از نظر عملکرد مقدار باز شدن کلاپ که باعث افزایش راندمان پمپ های آب خام شد، بازسازی دیافراگم های توربین واحد اشکودا یک، ساخت کراس فایر تیوپ واحد آلستوم یک، بازسازی دفکتور، بازسازی سگمنت های ردیف های واحد آلستوم یک، و...نقشی مهم و حیاتی در تعمیرات و بهره‌برداری از واحدهای نیروگاه و حفظ آمادگی تولید داشته‌اند.
 
وی بیان کرد: نیروگاه مشهد با بیش از ۵۹ سال سابقه تولید برق، در طی سال های اخیر با رویکرد ساخت و بازسازی قطعات مختلف در داخل نیروگاه ، سعی در کاهش هزینه بهره برداری و حفظ پایداری تولید نیروگاه داشته است. 

جلالی موسوی تصریح کرد: صنعت نیروگاهی کشور در سال‌های اخیر با تکیه بر تلاش‌های بی‌وقفه متخصصان، کارشناسان و مدیران توانمند خود با وجود تحریم‌ها، هزینه‌های بالای تأمین قطعات و قیمت پایین خرید انرژی از نیروگاه‌ها، روندی پایدار و مستمر در تأمین انرژی الکتریکی و خدمت‌رسانی به مردم و تأمین برق مورد نیاز بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور داشته است و در این زمینه به موفقیت‌های بی‌نظیر و ارزشمندی دست یافته، که یکی از مهمترین آن‌ها بهره‌مندی از دانش متخصصان خود در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز نیروگاهی بوده است. 

مدیر امور تعمیرات مکانیک افزود: نیروگاه مشهد با ۷ واحد تولیدی و توان نامی ۳۲۸ مگاوات تامین کننده بخش عمده برق‌مورد نیاز شهر مشهد و زائرین و مجاورین حرم ثامن الائمه حضرت رضا(ع) است.

دیگر خبرها

  • اجاره تلویزیون ‌های شهری و نمایشگاهی در ابعاد مختلف توسط تشریفات رایکا!
  • ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین