Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان در حالی با برتری تیم مهمان به پایان رسید که فیروز کریمی علاوه بر اعتراض به عملکرد بازیکنانش، دست به تعویض زودهنگام زد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز ، تیم‌های تراکتور و پیکان در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری 2 بر یک پیکان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار در حالی با کامبک شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید که حدود 20 دقیقه قبل از شروع بازی و پس از خروج بازیکنان دو تیم از زمین، چمن ورزشگاه سردار شهید سلیمانی آبیاری شد.

علی دشتی که به تازگی به تراکتور پیوسته است، در دیدار امروز برای نخستین بار برای این تیم به میدان رفت.

پیش از آغاز بازی علاوه بر فیروز کریمی و کادر فنی تراکتور، بازیکنان این تیم نیز به سمت نیمکت تیم پیکان رفته و با اعضای این تیم خوش‌وبش کردند.

دیدار دو تیم تراکتور و پیکان یک دقیقه زودتر از زمان اعلام‌شده، آغاز شد.

شکست یک‌نیمه‌ای تراکتور مقابل پیکان/ کامبک شاگردان حسینی در سه دقیقه با شوت دیدنی باباییترکیب تراکتور و پیکان اعلام شدکریمی: بعد از بازی با پیکان تیمی را تحویل می‌دهم که تبریزی‌ها لذت ببرند/ بازیکنان تراکتور را دلسرد نکنید

شاهین ثاقبی که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده، از روی سکو شاهد بازی تیمش مقابل پیکان بود. محمد عباس زاده نیز به دلیل مصدومیت دیدار تراکتور و پیکان را از دست داده است.

هادی حبیبی نژاد و هادی محمدی که پیش از این مصدوم بودند، از دقیقه 25 شروع به گرم کردن کردند.

فیروز کریمی در دقایقی از بازی نسبت به عملکرد شاگردانش معترض بود. پس از گل تساوی پیکان، این اعتراضات شدت پیدا کرد.

در حالی که تراکتور یک بر صفر از حریف خود پیش بود، در دقایق 36 و 39 دو گل دریافت کرد تا فیروز کریمی دست به تعویض زودهنگام بزند.

هادی حبیبی نژاد در تعویضی زودهنگام در دقیقه 41 به جای علی دشتی به میدان رفت.

پس از گل دوم پیکان، فیروز کریمی دستور گرم کردن تمام بازیکنان نیمکت نشین تراکتور را داد.

عملکرد ضعیف محمدرضا اخباری در نیمه نخست باعث شد فیروز کریمی به فکر تعویض این دروازه‌بان بیافتد. دینکا آلین، مربی دروازه‌بانان تراکتور هم آماده کردن ناصر سالاری را بر عهده گرفت.

در بین دونیمه نورافکن‌های ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی روشن شد.

محمدرضا اخباری و ناصر سالاری در بین دونیمه وارد زمین شده و همراه با دینکا آلین تمرین کردند.

انتهای پیام/116/ف

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور و پیکان فیروز کریمی نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های وستهام و لیورپول در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه لندن با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این دیدار دست به اقدام عجیبی زد. کلوپ محمد صلاح و داروین نونیز را بر روی نیمکت قرار داد و به جای آن‌ها هاروی الیوت و کودی خاکپو در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

برخلاف جریان بازی این تیم میزبان بود که موفق شد در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسد. جرد بوون با ضربه سر موفق شد روی ارسال محمد کودوس دروازه آلیسون را باز کند. قرمزهای آنفیلد باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش علی‌رغم بازی مالکانه، نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

لیورپول نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، نفوذ لوئیز دیاز از سمت چپ محوطه جریمه وستهام با پاس در عرض به اندرو رابرتسون رسید و ضربه او در میان مدافعین وستهام وارد دروازه آرئولا شد تا هواداران لیورپول به برتری در این دیدار امیدوار شوند.

فشار حملات لیوپول ادامه داشت و در دقیقه ۶۵ به گل برتری دست پیدا کردند. آلوارز روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد تاثیر گذاشت اما توپ هر جوری که بود به کودی خاکپو رسید. ضربه والی او در حالیکه به بیرون می‌رفت به اوگبونا، سوچک و سرانجام آرئولابرخورد کرد تا وارد دروازه شود. در نهایت گل به خودی به نام آلفونس آرئولا ثبت شد.

وستهام اصلا دوست نداشت این دیدار خانگی را بدون امتیاز به پایان برساند. در دقیقه ۷۷ ارسال جرد بوون در بین مدافعین لیورپول با ضربه سر تماشایی میکائیل آنتونیو همراه شد تا برای دومین‌بار دروازه آلیسون بکر باز شود. محمد صلاح در دقیقه ۷۹ وارد میدان شد که قبل از ورود با یورگن کلوپ وارد بحث و درگیری لفظی شد.

با این نتیجه تیم فوتبال لیوپول ۷۵ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند، در مقابل وستهام با ۴۹ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد. با این اوصاف لیورپول شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و آرسنال و منچسترسیتی امیدهای اصلی فتح لیگ جزیره هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ