Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این عده در خطبه های نماز جمعه با تشریح این رخداد مهم و بین المللی تصریح کردندکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن و در رو آمریکا به پایان رسیده و نمی تواند دربرابر ابرقدرتی ایران مقاومت کند از همین رو درحالیکه نفتکش ایرانی ربوده شده بود و داشتند نفت آن را یغما می بردند اما فرزندان این آب و خاک اجازه تکمیل این دزدی آشکار را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم کشورمان و انسان های آزاده دنیا می‌دانند که آمریکا برای رضای خدا در یک منطقه خارج از اقلیم خود حضور پیدا نمی کند بلکه شیوه آن غارت اموال وثروت های آن کشورها به‌ویژه نفت بوده که درطول چهار دهه در ایران به لطف خدا و همت جوانان برومند در نیروهای مسلح بهره ای نبرده است.

پیام اقدام نیروی دریایی سپاه ، تحقیرآمریکا بود

هوشیاری و بیداری جان برکفان سپاه این بارهم اجازه نداد دزدی آشکار و در روز روشن آمریکا عملی شود و حالا ما هم نفتکش مان سالم است و هم یک نفتکش دزد و مورد حامی آمریکا در اختیار داریم تا بار دیگر ضعف استکبار به رخ بکشیم که فرزندان این مرز و بوم آماده مقابله با این عمل زشت هستند.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس  با تبریک موفقیت بزرگ دلیرمردان سپاه در عرصخ دریا ، گفت:مهم ترین نتیجه و پیام اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه تحقیر آمریکا در دنیا و شکسته شدن توهم حکام منطقه در توانایی آمریکایی ها برای محافظت از آنان بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: عاملان نظام سلطه در منطقه فهمیدند ارباب آنها توان  ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارد و ما مقتدرانه نفت خود را می فروشیم و پاسخ هر گونه تعدی و دست درازی را نیز با قاطعیت می دهیم.

وی تصریح کرد: رفت و آمد وتجارت حق همه کشورها بوده وهست وامروز نیز هیچ قدرتی در دنیا به دنبال مانع تراشی بر سر راه صادرات نفت ایران نخواهد بود در راهبرد جدید ایران هر اقدامی در این زمینه با اقدام قاطع روبرو خواهد شد.

آمریکا به دنبال شکست های تحریم ها از دزدی نفتکش هم ناکام ماند

هر چند که این بار ارتش آمریکا جرات اعلام این شکست را پس از گذشت چند روز نداشته و بر خلاف مواردی که هرگونه تردد قایق های تندرو ایرانی در آب‌های کشورمان را با آب و تاب، یک تهدید معرفی می‌کرد اما این بار شکست واقعی خود را سانسور کرده است.
البته در حادثه روز چهارشنبه خبر آنقدر مهم بود که حتی رسانه های حامی آمریکا از جمله بی بی سی هم نتوانست از کنارحادثه مهم بگذرد و عین اطلاعیه و پیام سپاه که از طریق رسانه ملی کشورمان پخش شد را در صفحه فارسی خود بارگذاری کرد.

هر چند که این بار ارتش آمریکا جرات اعلام این شکست را پس از گذشت چند روز نداشته و بر خلاف مواردی که هرگونه تردد قایق های تندرو ایرانی در آب‌های کشورمان را با آب و تاب، یک تهدید معرفی می‌کرد اما این بار شکست واقعی خود را سانسور کرده است.
البته در حادثه روز چهارشنبه خبر آنقدر مهم بود که حتی رسانه های حامی آمریکا از جمله بی بی سی هم نتوانست از کنارحادثه مهم بگذرد و عین اطلاعیه و پیام سپاه که از طریق رسانه ملی کشورمان پخش شد را در صفحه فارسی خود بارگذاری کرد.

امام جمعه موقت رودان گفت: وقتی به عمق ماجرا نگاه می‌کنیم، شاهد  یک سناریو شکست خورده  هستیم،  آنها بدنبال جبران شکست در تحریم ها نفتکش جمهوری اسلامی ایران را ربودند که باز هم ناکام شدند.

حجت‌الاسلام رضا مهدوی در خطبه های نماز جمعه رودان افزود:آمریکا وقتی شکست های خود را در عرصه های  دیگر دید دست به دزدی زد که سپاه پاسداران شاخ آمریکا را مفتضحانه شکست و آبروی نداشته اش را از بین برد.

وی با اشاره به رشادت سپاه پاسداران در مقابل استکبار جهانی و دزدی دریایی آمریکا گفت: دولتمردان آمریکا بدانید شما چه زمانی در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی  توانستند ترفی از این حربه ها خود ببندید که هم اکنون دزدی را هم به کارهای غبیثانه خود اضافه کرده‌اید.

وی با توضیح این رخداد بزرگ به نمازگزاران یاد آور شد: آمریکا بداند که نیروی های نظامی انقلاب اسلامی ایران نه به شما و نه به هیچ متخاصمی اجازه دست درازی به منافع جمهوری اسلامی نخواهند داد.

گزینه جنگ با شکست آمریکا در جریان دزدی دریایی از روی میز برداشته شد

دزدی دریایی و حضور دزدان ناشناس دریایی در آب‌های بین المللی از سال ها قبل به یکی از موضوعات مهم در اقتصاد جهان تبدیل شد و با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از حمل و نقل بین المللی جهان از طریق انواع کشتی‌ها، نفتکش‌ها و سایر شناورهای مختص این امور صورت می‌گیرد، بسیاری از کشورها به سراغ اعزام شناورهای نظامی به مراکز تردد دزدان دریایی به‌خصوص خلیج عدن اقدام کردند.

امام جمعه کیش با تشریح موفقیت رزمندگان اسلام در روز چهارشنبه هفته جاری ، گفت: با  شکست مفتضحانه آمریکا توسط نیروهای تکاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان دزدی دریایی دولتی، گزینه جنگ نظامی از روی میز استکبار برداشته شد.

 حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در دزدی دریایی دولتی نفت ایران در دریای عمان اظهار داشت: ایالات متحده از این اقدام مفتضحانه به دنبال آن بود که ضربه شستی از ایران بگیرند تا در مذاکرات آینده نظر خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند.
وی ادامه داد:با توجه به تسلط کامل ایران به تنگه هرمز استکبار جهانی با این دزدی در دریای عمان فکر می کرد توان نظامی نیروی دریایی ایران در این دریا از خلیج همیشه فارس کمتر است و به راحتی می توان آن را شکست داد.
حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: اما عکس العمل تکاوران واکنش سریع نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در به اختیار درآوردن نفت کش و هدایت آن به سواحل کشور موجب نمایش اقتدار ایران اسلامی در خلیج فارس و دریای عمان شد.
وی افزود: با این موفقیت علاوه بر تضمین قدرت ایران در مذاکرات آینده، آمریکا دیگر نمی تواند حتی در لفظ و بیان نیز از رویارویی نظامی سخن بگوید و با این پیروزی، جنگ از گزینه های روی میز برداشته شد.

آمریکایی ها با دیدن رشادت نیروهای غیور ایران عقب نشینی کردند

 امام جمعه بوموسی با اشاره به سریال شکست های آمریکا در منطقه به ویژه شکست اخیر نیروهای آمریکایی در دزدی نفت ایران گفت: آمریکایی ها با دیدن رشادت نیروهای غیور و شجاع ایران بعد از شش ساعت عقب نشینی کردند.

حجت الاسلام محمد پاک نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر بوموسی با یاد آوری رشادتهای رزمندگان سپاه در آزاد سازی نفتکش ایرانی از چنگال آمریکا در آبهای خلیج فارس، افزود: آمریکا هر دفعه که می خواهد بر شکست هایش سرپوش بگذارد متحمل شکست دیگری می شود.

سپاه بار دیگر هیمنه آمریکا در دریای عمان به زانو درآورد

شناورهای نظامی کشورمان  به‌ویژه ارتش و سپاه نیز سال‌های متمادی است حضوری فعال در این منطقه وخلیج عدن وآبهای دور دارند و بارها، ضمن محافظت جدی از کشتی‌های داخلی و بین المللی با دزدان دریایی درگیر شده اندو بار اولی نیست که چنین برخوردی تجربه می کنند.
اما در سال‌های اخیر مشخص شد بر خلاف رویه دزدان دریایی بی نام و نشان، با ثبت اتفاقاتی چون ماجرای حمله به کشتی گریس (آدریان دریا) و این بار نفتکش ایرانی دزدان دریایی اصلی، پرچم کشورهای استعمارگر و زورگو را برافراشته اند و از بیان خبرهای مربوط به آن احساس قدرت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان سیریک ضمن تبریک توقیف نفتکش متخلف در آب های دریای عمان به پاسداران غیور  نیروی دریایی و ملت ایران گفت: روند توقیف نفتکش های آمریکایی هاکه به تفریح رزمندگان اسلام و خواری آمریکایی‌ها در منطقه انجامیده حاصل مجاهدت همان دانش آموزان نسل حسین فهمیده هاست که امروز در عرصه استکبار ستیزی آمریکا را به زانو در آورده اند.

حجت الاسلام محسن سالاری افزود: اسرائیل هزاران دلار هزینه رزمایش می کند تا در یک نبرد فرضی جمهوری اسلامی ایران را ذلیل کند و سنت الهی پس از مدتی به آن تعلق گرفت که در یک نبرد حقیقی سربازان انقلاب و پاسداران اسلام قیمت های پوشالی آمریکا و مستکبران جهان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: امروز به برکت جوانان مومن ،انقلابی و دانشمند با وجود همه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، جمهوری اسلامی ایران در بیشتر زمینه ها از جمله تکنولوژی نانو، هسته ای، تکنولوژی موشکی و سلاح دفاعی پیشرو هست و توانسته اند با اتکا به توان و ظرفیت های داخلی جز قدرت های برتر دنیا باشند.

درحالیکه نفتکش ایرانی نفت کشورمان برای صادرات را بارگیری کرده و به سمت مقصد مشخص حرکت می کرد ، آمریکا روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه جاری اقدام به مصادره این نفتکش کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را بسوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد که اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا را ناکام گذاشت.
همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند و در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند و در نهایت نیروهای آمریکایی دوباره با امکانات بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.
این عملیات که چند ساعت طول کشید بار دیگر آمریکا که از دورترین نقاط در آبهای عمان آمده بود تا خوی استکباری خود را نشان دهد ، این بارهم با خفت و خواری این دشمن تاریخی ملت های آزاده حس کرده که دزدی از هر کس وهر کشور امکان‌پذیر نیست.

برچسب‌ها شرکت ملی نفتکش ایران هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری نبرد نفتکش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی نفتکش ایران هرمزگان بندرعباس شرکت ملی نفتکش ایران هرمزگان بندرعباس خطبه های نماز جمعه نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی سپاه پاسداران اسلامی ایران دزدان دریایی روز چهارشنبه نفتکش ایرانی آمریکایی ها حجت الاسلام دزدی دریایی نفتکش ایران دریای عمان بین المللی نفت ایران امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد

ناو اقیانوس‌پیمای «شهید مهدوی» نیروی دریایی سپاه با عبور از مدار صفردرجه (خط استوا) وارد نیمکره جنوبی زمین شد.

به گزارش ایسنا، این اولین ماموریت دوربرد دریایی سپاه از لحاظ طی مسافت و نوع ماموریت است که به نام ناو شهید «نادر مهدوی» ثبت می‌شود.

ناو شهید مهدوی که در اسفند ۱۴۰۱ به نیروی دریایی سپاه الحاق شده، بیش از ۲۱۰۰ تُن وزن دارد، طول آن ۲۴۰ متر و عرض آن ۲۷ متر است.

بر اساس گزارش صدا و سیما ، این ناو انواع رادارهای پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناوهای خاص کشور محسوب می‌شود. علاوه بر این، ناو شهید مهدوی اولین شناور ایرانی مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است.

در بهمن ماه سال گذشته، خبر رسمی شلیک موشک بالستیک از روی این شناور منتشر شد و طبق تصاویری که نیروی دریایی سپاه منتشر کرد، ۲ موشک بالستیک با برد تقریبی ۱۷۰۰ کیلومتر از داخل ۲ کانتینر به سمت اهداف خود شلیک شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت